  • 1. Data: 2020-02-29 22:37:06
    Temat: Czyżbym wykrakal?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Citroen AMI. Elektryczny mały dwuosobowy samochód miejski za chwile będzie do
    kupienia za 26 tysięcy złotych. Prędkość maksymalna 45km/h zasięg na ladowaniu 70
    kilometrów. Koszt ładowania do pełna 2-3,50 zł w zależności od taryfy. Do duzego
    miasta nic wiecej nie jest potrzebne. Oby cieszył się popularnością to za chwilę inni
    producenci wprowadza do sprzedaży podobne. Przy Twizy AMI to limuzyna klasy Lux.

  • 2. Data: 2020-02-29 22:55:59
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

> [...]
    producenci wprowadza do sprzedaży podobne. Przy Twizy AMI to limuzyna klasy Lux.

    Się nie bój, przyjdzie zima, zasięg spadnie do 35 kilometrów,
    brak dużej strefy gniotu nie wróży dobrze jak trafisz na
    mistrza kierownicy jadącego dwa razy szybciej i nie spodziewającego
    się że ktoś może tak złośliwie przepustowość drogi blokować.
    No i z chińską hulajnogą i tak przegrywa cenowo.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-02-29 23:29:14
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-02-29 22:55, RadoslawF wrote:

    > Się nie bój, przyjdzie zima, zasięg spadnie do 35 kilometrów,

    na dojazdy 7,5 km do pracy wystarczy spokojnie

    > brak dużej strefy gniotu nie wróży dobrze jak trafisz na
    > mistrza kierownicy jadącego dwa razy szybciej i nie spodziewającego
    > się że ktoś może tak złośliwie przepustowość drogi blokować.

    to samo można powiedzieć o skuterach, rowerach, traktorach itd. itp.
    więc argument trochę od czapy

    > No i z chińską hulajnogą i tak przegrywa cenowo.

    chińska hulajnoga nie ma 4 kół i dachu

  • 4. Data: 2020-03-01 00:19:14
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    producenci wprowadza do sprzedaży podobne. Przy Twizy AMI to limuzyna klasy Lux.

    A ja myślałem, że Multipla jest brzydka ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2020-03-01 00:28:23
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-29 22:37, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    producenci wprowadza do sprzedaży podobne. Przy Twizy AMI to limuzyna klasy Lux.

    Raczej odwrotnie. Twizy wyciąga 90km/h a nie 45, ma zasięg pod 100km a
    nie pod 70.

  • 6. Data: 2020-03-01 00:41:22
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-29 23:29, m4rkiz wrote:

    > na dojazdy 7,5 km do pracy wystarczy spokojnie

    Zależy czy masz gniazdko w miejscu parkowania czy nie masz. 7,5km
    x2=15km, 15km x2 to 30km. Zaledwie 5km marginesu do jeżdżenia przez 2
    dni. Czyli raczej codziennie trzeba ładować. Ja Twizy przez tydzień
    jeżdżę, ale mam nieco bliżej, większy zasięg i jeszcze poważnej zimy nie
    było.

  • 7. Data: 2020-03-01 00:51:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I co z tego że wyciąga 90 jak w miastach za chwilę będzie wolno jeździć 30? Poza tym
    średnie prędkości w miastach rzadko kiedy przekraczają 20km/h. Ten Citroen to nie
    jest końcowe rozwiązanie które zostanie przyjęte przez wszystkie firmy na świecie.
    Ważne że od czegoś zaczęli i jest już jeden taki w Europie.

  • 8. Data: 2020-03-01 01:23:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-01 00:51, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    świecie. Ważne że od czegoś zaczęli i jest już jeden taki w Europie.

    To, że p...sz. Francja to jedyny kraj gdzie pojazdy rozwijające 45km/h
    mają sens bo w wieku 14-lat można jechać nim bez prawa jazdy. Wszędzie
    indziej już trzeba. Prędkość 50km/h pomijając ścisle centra jest
    minimalną prędkością z jaką poruszają się pojazdy w mieście. Na wielu
    drogach w dużych miastach są podwyższenia do 70km/h. A niektórzy jeszcze
    do pracy dojeżdżają z sąsiedniego miasta. A jedno to jest póki co tylko
    Twizy. Citroen dopiero będzie.

  • 9. Data: 2020-03-01 02:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > A ja myślałem, że Multipla jest brzydka ;)

    Sam jestes brzydki! ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 10. Data: 2020-03-01 10:10:28
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, February 29, 2020 at 10:37:08 PM UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
    > Prędkość maksymalna 45km/h zasięg na ladowaniu 70 kilometrów.

    Tylko we wszystkich pojazdach, lacznie ze spalinowymi tego typu dane to sa osiagalne
    max i nie da sie ich uzyskac rownoczesnie, tzn. albo 45 km/h , albo zasieg 70km ;)
    Ale jesli bedzie sie toto dalej rozwijac, to moze sobie cos elektrycznego kupie
    (obecnie mam tylko deskorolke, ale paroletnia, na aku olowiowe...)