  • 1. Data: 2009-07-30 09:07:27
    Temat: D300s i dwa nowe szkła
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Chyba nie było:

    http://www.nikon.pl/product/pl_PL/products/broad/182
    2/overview.html
    http://www.nikon.pl/product/pl_PL/products/broad/182
    4/overview.html
    http://www.nikon.pl/product/pl_PL/products/broad/182
    5/overview.html

  • 2. Data: 2009-07-30 09:09:26
    Temat: Re: D300s i dwa nowe szkła
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Aaaa, no i D3000

  • 3. Data: 2009-07-30 09:56:53
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    Marcin [3M] pisze:
    > Chyba nie było:

    Na grupie nie, ale forum Nikona, Optyczne i Fotopolis, juz dudnia. Kazdy
    zainteresowany zna juz temat od dluzszego czasu.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 4. Data: 2009-07-30 16:56:07
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    W jakim HD te filmy ma robić ? full ?
    AdamCCS

  • 5. Data: 2009-07-30 18:29:10
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    AdamCCS pisze:
    > W jakim HD te filmy ma robić ? full ?
    > AdamCCS

    720p 24fps

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2009-07-30 21:11:06
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Marcin [3M] wrote:
    > Chyba nie było:
> [...]

    Z tego co zauważyłem główną zmianą są filmiki? :)

    d.

  • 7. Data: 2009-07-30 23:31:39
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    Ja najbardziej ciekaw jestem 70-200 VR mkII, ale to tak naprawdę z ciekawości.
    Stary niby winetował na FX, ale można to prosto w puszcze zwalczyć.
    Na brak ostrości NIGDY w tym szkle nie narzekałem.

    To będzie taka ewolucja bardziej niż rewolucja, ale ciekaw jestem :-)
    Widać design a'la 14-24 / 24-70.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 8. Data: 2009-07-31 12:49:18
    Od: John Smith <u...@e...net>

    dominik napisał(a):
    2/overview.html
    4/overview.html
    5/overview.html

    > Z tego co zauważyłem główną zmianą są filmiki? :)
    >
    > d.

    Za dpreview:
    "Compared to the D300, It offers full 720p HD video recording, a faster
    7 fps continuous shooting and Dual CF and SD card slots. It also sees an
    addition of a new Quiet drive mode and a dedicated Live View and Info
    button."

    Czyli chyba Canonowski cichy tryb w 50D ma sens i Nikon też go chce :-)

    --
    Mirek