  • 1. Data: 2010-01-20 10:14:49
    Temat: [DC] Pzdr Mitsu WN
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    Pozdrówka dla kierownika Galanta kombi w drodze z Żoliborza na Ursynów.
    Dość późno się zorientowałem, że coś do mnie kreślisz w powietrzu :)
    Składam to na karb wyjścia przed chwilą od dentysty po 2h męczarni.

    Kub@

  • 2. Data: 2010-01-22 11:41:52
    Temat: Re: [DC] Pzdr Mitsu WN
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hj6hi9$2nd$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten Kub@ . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Pozdrówka dla kierownika Galanta kombi w drodze z Żoliborza na Ursynów.
    > Dość późno się zorientowałem, że coś do mnie kreślisz w powietrzu :)
    > Składam to na karb wyjścia przed chwilą od dentysty po 2h męczarni.

    Wspolczuje ;> Kiedys juz na Rzymowskiego Cie widzialem...jeszcze poprzednim
    dupowozem.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec