  • 1. Data: 2010-05-27 14:59:17
    Temat: DH Sportster - urwałem dzyndzel
    Od: ZbiR <z...@g...com>

    Witam,

    Miałem ostatnio pecha. Wyjeżdżając z parkingu obciążonym moto (2 osoby
    + bagaż) przetarłem brzuchem moto o metalowego "śpiącego policjanta".
    Efekt - urwany dzyndzel mocowania sprężyny od nóżki. Samą sprężynę
    pozbierałem z podłogi ale kosa teraz wisi rozłożona i przeszkadza ...
    Dzwoniłem do Liberatora z pytaniem o naprawę. Pan z serwisu poradził
    abym znalazł sobie jakiś "pierwszy lepszy" serwis ze spawarką i sobie
    dzyndzel przyspawał.

    PYTANIE !!! Kto w warszawie lub okolicach zrobi to "profesjonalnie" ?
    Wolałbym aby nie był to pierwszy lepszy spawacz lecz ktoś kto się zna
    na spawaniu takich elementów. Stary dzyndzel się rozleciał więc trzeba
    dorobić nowy.

    Pozdrawiam,

    ZbiR
    XL883

  • 2. Data: 2010-05-27 16:33:53
    Temat: Re: DH Sportster - urwałem dzyndzel
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "ZbiR" <z...@g...com> napisał

> [...]
    > Wolałbym aby nie był to pierwszy lepszy spawacz lecz ktoś kto się zna
    > na spawaniu takich elementów. Stary dzyndzel się rozleciał więc trzeba

    Czyli potrzebujesz specjalisty do spawania dzyndzli w Harleyu...
    To problem. Do kazdego innego moto wystarczyl by zwykly slusarz, ale
    w twoim wypadku bedziesz musial szukac specjalisty w USA.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2010-05-27 16:55:37
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 27 May 2010 18:33:53 +0200, Hinek <h...@t...pl> wrote:

    > Czyli potrzebujesz specjalisty do spawania dzyndzli w Harleyu...
    > To problem. Do kazdego innego moto wystarczyl by zwykly slusarz, ale
    > w twoim wypadku bedziesz musial szukac specjalisty w USA.

    A może kolesie z rodents.pl wystarczą? :)

    r.
    _____________

  • 4. Data: 2010-05-28 06:51:51
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "ZbiR" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    r.googlegroups.com...
    Witam,

[...]

    Spawałem wiele dzyndzli, w tym około óśm w charlejach. Obecnie staram się o
    certyfikat potwierdzający kfaliwikadzje
    "superdzyndzelwelderweltmeistershitmadafaka". Podjedź do mnie do Bytomia.
    Przyzpawam prowezjonalnie. Będzież mukł wybradź metodem zpawańa. Oferujem
    czy metody: MMA MAG i autogen. Ja bede spawałem a ty dostaniesz kawe w
    szklance i bendzież móg siepaczyć. Cena profezjonalny ósłógi pińcet złoty za
    cm spawania pszy czym dla charleji sieliczy minima 2 centym. Kawa gratis i
    pamiątkowy breloczek takoż.
    --
    Jackare i spawarki

  • 5. Data: 2010-05-28 07:27:32
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    W dniu 28.05.2010 08:51, Jackare pisze:
> [...]
    > ósłógi pińcet złoty za cm spawania pszy czym dla charleji sieliczy
    > minima 2 centym. Kawa gratis i pamiątkowy breloczek takoż.
    Nie śmiejcie się z kolegi ;)
    @ZbiR
    Wystarczy, że udasz się naprawdę do pierwszego lepszego zakładu
    ślusarskiego. Takie rzeczy to się ślusarze uczą na praktykach. Dorobi ci
    dzyndzel, kupisz sobie farbę pomalujesz i będzie nówka sztuka nie śmigana.

    PzdR

    Suzuki GSF 600N '00

  • 6. Data: 2010-05-28 07:34:14
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

> [...]
    > dzyndzel, kupisz sobie farbę pomalujesz i będzie nówka sztuka nie śmigana.

    Dodam jeszcze, że jakbyś się naprawdę uparł na coś "PRO" i chciałoby ci
    się jechać z Wwy 30km na zachód to mogę ci dać namiar na mojego starszego ;)
    Suzuki GSF 600N '00

  • 7. Data: 2010-05-28 08:02:36
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Jak jestes zainteresowany to napisz do mnie to ci pospawam.

    Odys
    --
    XLH 883 ( Grupa Lublin )

  • 8. Data: 2010-05-28 10:52:18
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 2010-05-28 08:51, Jackare pisze:
> [...]
    > ósłógi pińcet złoty za cm spawania pszy czym dla charleji sieliczy
    > minima 2 centym. Kawa gratis i pamiątkowy breloczek takoż.

    Dobre Jacek :)

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy