  • 1. Data: 2010-05-26 19:53:38
    Temat: tankbag enduro
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Szukam tankbaga enduro, takiego coby:
    - byl duzy
    - byl na paski
    - pasowal na garbate, krotkie zbiorniki
    Fajne robi kateem do 950/990, ale i fajnie ceni. Ktos, cos?
    K.

  • 2. Data: 2010-05-26 20:23:40
    Temat: Re: tankbag enduro
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "kocyk" napisał:

    > Szukam tankbaga enduro, takiego coby:

    *** Sprawdz w ofercie Touratech'a. Kiedys widzialem, ale samemu nie chce mi
    sie grzebac. Swoja droga i tak pewnie taniej niz u pomaranczowych nie
    bedzie.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 3. Data: 2010-05-27 05:48:24
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    On 26 Maj, 21:53, kocyk <k...@Z...pl> wrote:
    > Szukam tankbaga enduro, takiego coby:

    Witam !
    Kiedyś coś takigo widziałem w katalogu Polo (i założone na Transalpa),
    można było dopiąć dodatkowe sakwy po bakach baku.

    Pozdrawiam,
    Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS - szybsze bo czerwone ;), z tankbagiem
    na gumki, bo bak aluminiowy ;)

  • 4. Data: 2010-05-27 06:16:30
    Od: n...@s...com

    On Wed, 26 May 2010 21:53:38 +0200, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    >Szukam tankbaga enduro, takiego coby:
    >- byl duzy
    >- byl na paski
    >- pasowal na garbate, krotkie zbiorniki
    >Fajne robi kateem do 950/990, ale i fajnie ceni. Ktos, cos?

    Tułarega sprawdz. Ma nawet ucha do zwiekszania pojemnosci. Ale nie
    wiem czy na paskach i czy kolor Ci sie spoda ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 5. Data: 2010-05-27 08:57:41
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    n...@s...com wrote:

    > Tułarega sprawdz. Ma nawet ucha do zwiekszania pojemnosci. Ale nie
    > wiem czy na paskach i czy kolor Ci sie spoda ;)

    A gdzie to co to kto to, bo mi wolkswageny wyskakuja.
    K.

  • 6. Data: 2010-05-27 09:10:47
    Od: Magic <m...@w...pl>

    kocyk pisze:

    > A gdzie to co to kto to, bo mi wolkswageny wyskakuja.

    Polo miał serię Tuareg oidp.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2010-05-27 09:20:31
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Magic napisał(a):

    > Polo miał serię Tuareg oidp.

    Woldzwagen polo to popierdulka przy tuaregu.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2010-05-27 09:20:41
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-27 10:57:41 +0200, kocyk <k...@Z...pl> said:

    > A gdzie to co to kto to, bo mi wolkswageny wyskakuja.

    Pewnie łoto chodziło:

    http://www.touratech.com/shops/001/index.php?cPath=1
    5_124&osCsid=c4b1a9b0f3b3860ac2365e85400c27ae

    de Fresz

  • 9. Data: 2010-05-27 09:46:46
    Od: n...@s...com

    On Thu, 27 May 2010 10:57:41 +0200, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    >A gdzie to co to kto to, bo mi wolkswageny wyskakuja.

    http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/16868-hein-
    gericke-enduro-tuareg-tank-bag.html

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2010-05-27 10:28:42
    Od: Magic <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/16868-hein-
    gericke-enduro-tuareg-tank-bag.html

    O, właśnie, z Polo mie sie pozajączkowało z serią Pharaoh.