  • 1. Data: 2010-05-26 19:59:49
    Temat: uratowal mi zdrowie albo i zycie
    Od: Sztajfa <a...@w...pl>

    witam.
    tak chcialem opisac co mi sie wczoraj przytrafilo.
    jade sobie droga taka dosc dziurawa lokalna droga wiec za szybko nie
    jade.widze w odleglosci gdzies 100-150m przedemna zatrzymuje sie jakas
    terenowka na srodku drogi wlaczaja sie swiatla awaryjne. mysle sobie
    "ladnie zaparkowal nawet nie chcial do pobocza sie przytulic"-no trudno. z
    samochodu wysiada facet i zaczyna do mnie machac rekoma. machal tak przez
    krzyzowanie rak co od razu znaczy ze cos nie tak. wiec zwolnilem doslownie
    dojezdzajac do niego sie tocze i co widze-w poprzek drogi akurat tak
    centralnie na wysokosci klatki siedzac na moto zwisa sobie drut
    elektryczny. zatrzymalem sie zamienilem pare slow i z relacji facet mnie
    zobaczyl jak jade i zatrzymal sie zeby mnie ostrzec.
    dzieki niemu moge teraz pisac bo nawet nie chce myslec co by bylo gdyby
    mnie nie ostrzegl.
    pozdrawiam
    artur

  • 2. Data: 2010-05-27 06:21:21
    Temat: Re: uratowal mi zdrowie albo i zycie
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl>

    gratuluje szczescia....
    zadzwoniles do energetykow?

  • 3. Data: 2010-05-27 15:45:09
    Od: Sztajfa <a...@w...pl>

    > gratuluje szczescia....
    > zadzwoniles do energetykow?

    na policje i stalismy tam razem na ich przyjazd osrzegajac kierowcow

  • 4. Data: 2010-05-27 16:50:12
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl>

    > na policje i stalismy tam razem na ich przyjazd osrzegajac kierowcow

    tak 3mac....
    swoja droga ch...wa pulapka... mozna sie niezle naciac.........albo i
    rozciac doslownie