  • 1. Data: 2009-04-20 18:19:21
    Temat: DVB-T w Warszawie
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Witam !

    Siedze sobie wlasnie w hotelu Forum w Warszawie i dla testów wystawiłem
    dołączona do tunera 10cm antene i podłaczyłem do LifeView LV5H Hybrid USB.
    Złapałem wszystkie programy DVB-T. Sygnał na maxa, obraz żyleta. Nic się nie
    tnie, strumień leci równo i bez strat. Nawt TVP HD nie ma problemu, meczyk
    sobie leci, piłkarzyki biegają, piłka się toczy. A tylko dlatego waczyłem
    tuner bo w kablówce hotelowej nie ma TVNa a chciałem się dziś przy Majewskim
    odstresować.

    Tak narzekano tu kiedyś na problem z odbiorem a ja jakoś nie widzę
    problemów. Zrobiłem nawet zdjęcie aby mieć dowód :)

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 2. Data: 2009-04-20 18:30:55
    Temat: Re: DVB-T w Warszawie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    >
    > Siedze sobie wlasnie w hotelu Forum w Warszawie

    > Tak narzekano tu kiedyś na problem z odbiorem a ja jakoś nie widzę
    > problemów. Zrobiłem nawet zdjęcie aby mieć dowód :)

    Że sygnał dvb-t przeniesie się na odległość 100 czy 200m?
    No dziwne by było gdyby było inaczej, nie sądzisz?

  • 3. Data: 2009-04-20 19:13:41
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    VSS wrote:

    > Tak narzekano tu kiedyś na problem z odbiorem a ja jakoś nie widzę
    > problemów. Zrobiłem nawet zdjęcie aby mieć dowód :)

    Jakbyś się przeszedł te 300 metrów, wszedł do tego wyższego budynku z
    zegarem na górze i wjechał bodajże na 33 piętro, byłoby jeszcze lepiej :-P

    M.

  • 4. Data: 2009-04-20 19:17:02
    Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl>

    VSS wysmarował/a:

    > Siedze sobie wlasnie w hotelu Forum w Warszawie

    I to wszystko wyjaśnia. Nadajniki DVB-T na PKiN pracują z mocą taniej
    suszarki do włosów, co powoduje problemy z odbiorem nawet w granicach
    miasta.

    --
    pzdr,
    Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

  • 5. Data: 2009-04-20 19:30:28
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > tnie, strumień leci równo i bez strat. Nawt TVP HD nie ma problemu, meczyk
    > sobie leci, piłkarzyki biegają, piłka się toczy.

    nadal nie moge zrozumiec, dlaczego dwudziestu chlopa lata w kolko za jedna
    pilka

  • 6. Data: 2009-04-20 20:16:47
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    > Że sygnał dvb-t przeniesie się na odległość 100 czy 200m?
    > No dziwne by było gdyby było inaczej, nie sądzisz?

    nooo, ale odbieram na kawałku druta, to oznacza, ze nie ma problemu aby w
    obrzarze warszawy odbierać sygnał na lepszej antenie

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 7. Data: 2009-04-20 20:18:08
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > nadal nie moge zrozumiec, dlaczego dwudziestu chlopa lata w kolko za jedna
    > pilka

    ja tez nie wiem, zupełnie mnie ten sport nie interesuje, informuję tylko co
    leci

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 8. Data: 2009-04-20 22:45:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nooo, ale odbieram na kawałku druta

    W Śremie chodzi nawet bez anteny w ogóle. ;-)
    Mimo że kilkanaście razy dalej.

  • 9. Data: 2009-04-21 05:46:04
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik VSS napisał:
    > Zrobiłem nawet zdjęcie aby mieć dowód :)

    I wkleisz je do dowodu osobistego? ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 10. Data: 2009-04-21 06:16:20
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Tak narzekano tu kiedyś na problem z odbiorem a ja jakoś nie widzę
    > problemów. Zrobiłem nawet zdjęcie aby mieć dowód :)

    No niestety problemy są.
    Głównie za sprawą SFN Łazy + PKiN i problemów synchronizacyjnych
    odbiorników.
    A w Forum to na samym gnieździe antenowy powinno działać (a już na pewno z
    palcem w .... tym gnieździe).
    vari