  • 1. Data: 2009-04-21 08:47:31
    Temat: Jaki tuner tv USB?
    Od: "edukom" <e...@w...gmail.com>

    Witam
    Prosze o pomoc w wyborze tunera do laptopa najlepiej PC/MAC
    z USB.
    Szukam coś sprawdzonego, działającego i uniwersalnego.

    pozdrawiam
    G.

  • 2. Data: 2009-04-23 19:27:52
    Temat: Re: Jaki tuner tv USB?
    Od: "ven" <s...@s...org>

    > Witam
    > Prosze o pomoc w wyborze tunera do laptopa najlepiej PC/MAC
    > z USB.
    > Szukam coś sprawdzonego, działającego i uniwersalnego.

    Przylaczam sie do pytania. I najlepiej ze sprzetowym kodowaniem MPEG.

    ven

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4031 (20090423) __________

  • 3. Data: 2009-04-23 21:18:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ven" <s...@s...org> napisał w wiadomości

    > Przylaczam sie do pytania. I najlepiej ze sprzetowym kodowaniem MPEG.

    Ale o co Ci konretnie chodzi?
    O wyświetlanie odbieranego Mpeg-4 na ekranie?
    Nie ma już raczej takowych.

  • 4. Data: 2009-04-24 11:33:16
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl>

    Tue, 21 Apr 2009 10:47:31 +0200, na pl.rec.telewizja, edukom napisał(a):

> [...]
    > z USB.
    > Szukam coś sprawdzonego, działającego i uniwersalnego.

    Avermedia TV Hybrid Volar HX
    http://proline.pl/sklep.php?prodid=AVER+TV+H+VOLAR+H

    Jest dość drogi ale porzadny sprzet... wlasciwie zaryzykowalbym ze nie ma
    lepszego w tej cenie, sa ale duzo, duzo drozsze...

    A tych tanich na USB wynalazkow pod rozna marka typu np. "media-tech" nie
    polecam

  • 5. Data: 2009-04-24 12:27:49
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Ale o co Ci konretnie chodzi?
    > O wyświetlanie odbieranego Mpeg-4 na ekranie?
    > Nie ma już raczej takowych.

    Pewnie o nagrywanie :-)

  • 6. Data: 2009-04-24 12:35:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie o nagrywanie :-)

    A co, jest jakiś tuner usb który ma z tym jakieś kłopoty?

  • 7. Data: 2009-04-24 20:11:17
    Od: edukom <e...@w...gmail.com>

    Ormianin pisze:

> [...]
    > lepszego w tej cenie, sa ale duzo, duzo drozsze...
    >
    > A tych tanich na USB wynalazkow pod rozna marka typu np. "media-tech" nie

    Odpada. Nie wspiera MPEG 4

    G.

  • 8. Data: 2009-04-24 20:52:00
    Od: "Netx" <u...@g...pl>

    Użytkownik "edukom"
    > Odpada. Nie wspiera MPEG 4

    Obstawiam że jednak wspiera. W opisie jest że umożliwia odbiór
    video zakodowanego w H.264, a taki jest właśnie format np.
    wszystkich kanałów DVB-T w Warszawie z PKIN i z Łaz. MPEG4 to
    pojęcie bardzo ogólne, bo Xvid albo Divx to też MPEG4.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 9. Data: 2009-04-24 21:07:47
    Od: "Netx" <u...@g...pl>

    > Prosze o pomoc w wyborze tunera do laptopa najlepiej PC/MAC
    > z USB.
    > Szukam coś sprawdzonego, działającego i uniwersalnego.

    Jak ostatnio szukałem na giełdzie tunera dvb-t to w większości
    sprzedawcy polecali mi to:
    http://tinyurl.com/cwog2t
    Ostatecznie okazało się że moja stara karta tunera hybrydowego
    (Leadtek WinFast PxDVR3200h), zaprojektowana "tylko" do mpeg-2,
    też potrafi odbierać mpeg-4, ponieważ jest to kwestia
    oprogramowania (kodeka) a nie sprzętu. Pobrałem najnowszą wersję
    softu ze strony Leadtek zawierającą po prostu kodek h264 firmy
    ArcSoft i karta bryka mimo że w specyfikacji jest mowa tylko o
    mpeg-2.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 10. Data: 2009-04-26 16:14:09
    Od: "ven" <s...@s...org>

    > A co, jest jakiś tuner usb który ma z tym jakieś kłopoty?

    To sprobuj podlaczyc taki tuner pod windows media center.

    Chodzi mi o sprzetowe kodowanie do MPEG.

    --

    4035 (20090425) __________