  • 1. Data: 2009-10-18 09:37:16
    Temat: DVD video - jak kopiowac ?
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    Witam

    Z plyty DVD otrzymanej od kamerzysty weselnego, ktorą mozna odtwarzac na PC
    jak i na stacjonarnym odtwarzaczu DVD zrobilem obraz plyty programem NERO i
    nastepnie ten obraz nagralem na nowa plyte DVD. Wynik jest taki ze nowa
    plyta daje sie odtwarzac na PC ale na stacjonarnym odtwarzaczu (na dwoch
    roznych) nie. Kamerzysta na pewno nie zabezpieczal w zaden sposob plyty
    przed powielaniem. Oryginalna plyta zawiera menu z ktorego mozna wybierac
    poszczegolne fragmenty filmu. Pliki na plycie to: audio_ts, video_ts i
    desktop.ini. Zawartosc tego ostatniego pliku to:
    "
    [.ShellClassInfo]
    LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32
    .dll,-21815"

    Jak powinienem skopiowac ta plyte by "chodzila" zarowno na stacjonarnym jak
    ina PC-towym odtwarzaczu.

    Dziekuje za podpowiedzi

  • 2. Data: 2009-10-18 09:53:03
    Temat: Re: DVD video - jak kopiowac ?
    Od: Robert Drygas <r...@l...pl>

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 11:37:16 +0200, Hue Saturation napisał(a):

> [...]
    .dll,-21815"

    > Jak powinienem skopiowac ta plyte by "chodzila" zarowno na stacjonarnym jak

    Jeżeli kamerzysta płyty nie zabezpieczył, to wystarczy skopiować folder
    VIDEO_TS. Możesz też dla świętego spokoju skopiować AUDIO_TS, ale ten jest
    zapewne pusty. W zasadzie to powinno wystarczyć zrobienie kopii 1:1 całej
    płyty...

    Spróbuj nagrać na innej płycie i/lub z mniejszą prędkością. Może stacjonarny
    odtwarzacz "nie lubi" akurat tej marki, albo ma problem z płytami nagranymi
    "szybciej". Popróbuj też z DVD "plus" i "minus".

    --
    Robert Drygas

  • 3. Data: 2009-10-18 10:09:02
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

> [...]
    > nagranymi
    > "szybciej". Popróbuj też z DVD "plus" i "minus".

    Plyta na ktora kopiowalem to verbatim dvd-r 4,7 gb 16x PRINTABLE. Nie
    pamietam z jaka predkoscia nagrywalem, ale na pewno nie z maksymalna. Czy ta
    cecha PRINTABLE mogla miec jakies znaczenie ?

  • 4. Data: 2009-10-18 10:23:21
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

> [...]
    > mozna wybierac poszczegolne fragmenty filmu. Pliki na plycie to:
    > audio_ts, video_ts i desktop.ini. Zawartosc tego ostatniego pliku to:

    Pytanie raczej na grupę alt.pl.rec.videokamery, ale obstawiałbym
    niezamkniętą sesję lub inny błąd przy nagraniu kopii. W jaki sposób
    kopiowałeś płytę? W Nero należałoby użyć opcji copy - najpierw wkładasz
    dysk źródłowy, potem docelowy i już. Jeżeli po prostu najpierw
    skopiowałeś pliki na twardy dysk komputera, to użuj w Nero opcji
    DVD-Video i skopiuj do foldera video_ts na lewym panelu wszystkie pliki
    z folderu (nie pliku:)) video_ts, które przegrałeś z oryginalnej płyty.

    Piotr

    --
    Uncle Pete
    piotr (at) kozarzewski (dot) org

  • 5. Data: 2009-10-18 10:23:54
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    > Czy ta cecha PRINTABLE mogla miec jakies znaczenie ?

    Tylko wpływ na cenę :)

    Piotr

  • 6. Data: 2009-10-18 10:25:23
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Hue Saturation wrote:

    > Plyta na ktora kopiowalem to verbatim dvd-r 4,7 gb 16x PRINTABLE. Nie
    > pamietam z jaka predkoscia nagrywalem, ale na pewno nie z maksymalna.
    > Czy ta cecha PRINTABLE mogla miec jakies znaczenie ?

    nie

    ale może sprawdź na innym odtwarzaczu DVD
    bo może Twój odtwarzacz nie odtwarza płyt nagranych przez Twoją
    nagrywarkę...

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 7. Data: 2009-10-18 10:27:53
    Od: Robert Drygas <r...@l...pl>

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 12:09:02 +0200, Hue Saturation napisał(a):

    > Plyta na ktora kopiowalem to verbatim dvd-r 4,7 gb 16x PRINTABLE. Nie
    > pamietam z jaka predkoscia nagrywalem, ale na pewno nie z maksymalna. Czy ta
    > cecha PRINTABLE mogla miec jakies znaczenie ?

    Raczej mieć nie powinna. Ja nagrywam najczęściej na "zwykłych" Verbatim
    DVD+R 16x z prędkością 8x. Na wszystkich stacjonarnych, jakie miałem okazje
    sprawdzić, filmy odtwarzały się bez problemu.

    --
    Robert Drygas

  • 8. Data: 2009-10-18 10:33:23
    Od: canonierka <w...@o...pl>

    > Czy ta cecha PRINTABLE mogla miec jakies znaczenie ?
    Żadne. Oznacza to tyle, że jej powierzchnia przeznaczona jest pod nadruk...

    Dla pewności, proponuję zrzucić zawartość płytki czymś innym niż
    "cesarz", np.: http://www.programs.pl/program,545.html
    i nagrać z prędkością nie większą niż x4.

    --
    woytaski

  • 9. Data: 2009-10-18 10:33:40
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    W jaki sposób
    > kopiowałeś płytę?

    Napisalem to w watku inicjujacym "zrobilem obraz plyty programem NERO i
    nastepnie ten obraz nagralem na nowa plyte DVD."

  • 10. Data: 2009-10-18 10:34:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hue Saturation pisze:
    > Witam
    >
    > Z plyty DVD otrzymanej od kamerzysty weselnego,

    NTG