  • 1. Data: 2009-09-09 13:22:07
    Temat: "Dark Custom" wg Hondy
    Od: " " <j...@g...pl>

    niebrzydki Szadoł:
    http://powersports.honda.com/2010/shadow-phantom.asp
    myslalem, ze to specjalnmie na amerykanski rynek tylko, ale
    jednak np. Niemcy pisza o Black Spirit, ktory wyglada tak samo

    --
    pozdr
    janku

  • 2. Data: 2009-09-09 14:02:12
    Temat: Re: "Dark Custom" wg Hondy
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    j...@g...pl pisze:
    > niebrzydki Szadoł:
    > http://powersports.honda.com/2010/shadow-phantom.asp

    Jak dla mnie nawiazuje bardzo do Street Bob-a z 2009 i Fat Boy-a LO z 2010

    http://hairdobyharley.files.wordpress.com/2009/08/fa
    t-boy-lo1.jpg
    http://www.visordown.com/news/images/DYNA%5B1%5D.jpg

    Cena atrakcyjna z tego co widać. IMO brakuje tej Hondzie surowości.
    Masakrycznie mnie rażą te lustereczka - ale to już kwestia gustu.

    pozdr
    rt

  • 3. Data: 2009-09-09 19:01:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Rafal T. pisze:

    > Jak dla mnie nawiazuje bardzo do Street Bob-a z 2009 i Fat Boy-a LO z 2010

    Nie tyle nawiazuje co probuje niedolnie nasladowac.

    > Cena atrakcyjna z tego co widać. IMO brakuje tej Hondzie surowości.

    Znajac zycie to brakuje jej tez mocy i dzwieku.

    > Masakrycznie mnie rażą te lustereczka - ale to już kwestia gustu.

    Ale to nic. Tutj to dopiero Honda zrobila maniane:

    http://powersports.honda.com/2010/fury.aspx

    Zbiornik pasuje do ramy jakby go ktos na sztuke przymocowal a potem
    zapomnial i tak juz zostalo. O tylnym blotniku nie wspomne przez
    grzecznosc i wrodzana kulture osobista. Przelaczniki zreszta tez
    wygladaja jak zdemontowane z jakiegos niskobudzetowego pierdzidla 125 ccm.

    Dotychczas myslalem ze Yamaha Rider to najbrzydszy japonski niby-custom.
    Ale to ja pobilo :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2009-09-09 19:57:05
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    Kuczu wrote:

    > Ale to nic. Tutj to dopiero Honda zrobila maniane:
    >
    > http://powersports.honda.com/2010/fury.aspx

    Zarówno w Fury jak i w Shadow podoba mi się zakładka Innowacje -
    są nimi np. niskie siodło, wtrysk, czy kolor :)

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 5. Data: 2009-09-09 20:16:23
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Nie tyle nawiazuje co probuje niedolnie nasladowac.

    Tak, czy siak - oba skutecznie wyrozniaja sie z tlumu wybajerzonych
    VTXow i innych niuIntruderow :)

    > Ale to nic. Tutj to dopiero Honda zrobila maniane:
    > http://powersports.honda.com/2010/fury.aspx

    To Onda jest? A ja myslalem, ze nowa wersja Intrudera 800? ;)

  • 6. Data: 2009-09-09 21:01:36
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > Znajac zycie to brakuje jej tez mocy i dzwieku.

    I pewnie jest z plastiku :)

    Pamietam, pare lat temu zastanawialem sie czy dragstar czy honda.
    Poprosilem zone o pomoc w wyborze, na zasadzie co jej sie bardziej
    podoba (sama zero zainteresowania motocyklami).
    Zona postukala po blotnikach i przy hondzie stwoierdzila "to plastik,
    bierz yamahe" :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 7. Data: 2009-09-09 21:51:56
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 9 Wrz, 23:01, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:

    > I pewnie jest z plastiku :)

    A mi się podoba. I to nawet bardzo. Najładniejszy stock'owy Shadow,
    jakiego widziałem do tej pory.

    --
    Lukasz Baranski,
    Honda Deauville '02, WAW

  • 8. Data: 2009-09-10 06:12:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Lukasz Baranski pisze:

    > A mi się podoba. I to nawet bardzo. Najładniejszy stock'owy Shadow,
    > jakiego widziałem do tej pory.

    Jak na Shadowa wyglada ok. Tyle ze wlasciwie zaden Shadow nie byl i nie
    jest ok. Ot taka namiastka cruisera/choppera, zwlaszcza w wersji 600 i
    750 ccm. Za duzo plastiku i gabarytowo za maly silnik, nie pasujacy do
    reszty.

  • 9. Data: 2009-09-10 23:10:51
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 10 Wrz, 08:12, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]
    > jest ok. Ot taka namiastka cruisera/choppera, zwlaszcza w wersji 600 i
    > 750 ccm. Za duzo plastiku i gabarytowo za maly silnik, nie pasujacy do

    No niestety, z silnikami to fakt, Honda nigdy nie blyszczala w typowo
    turystycznych moto (wliczam w to chopki)
    o pojemnosciach <1000ccm. Fakt, ze trwale i ciezkie do zaorania, ale z
    moca zawsze bylo kiepawo.
    O stosunku proporcji silnik:moto sie nie wypowiadam, nie zwracalem na
    to uwagi.

    Ale z drugiej strony popatrz na nowego Sportstera 883.
    Ze jest surowy i stylistyka nie grzeszy (IMHO wygladem ten Shadow bije
    go na leb, ale w sumie kwestia gustu)
    to jestem w stanie zrozumiec, ok, tak mialo byc.
    Ale jak mu sie przyrzalem z bliska, chocby na budzik to tez z lekka
    bije tandeta.
    Jakis taki plastikowy, czcionka uzyta jak w chinskich charlejach. O
    kontrolkach nie wspomne, jest podobnie.
    Przewody (kable) w oplocie z siatki jak od mandarynek z Tesco.
    Wiecej grzechow (juz) nie pamietam. Cos mi tam jeszcze nie pasowalo,
    ale ogladalem na wiosne,
    a zle wspomnienia podobno sie wyplaszczaja ;)

    --
    Lukasz Baranski
    Honda Deauville '02, WAW

  • 10. Data: 2009-09-11 13:07:35
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Lukasz Baranski pisze:

    > Ale z drugiej strony popatrz na nowego Sportstera 883.
    > Ze jest surowy i stylistyka nie grzeszy (IMHO wygladem ten Shadow bije
    > go na leb, ale w sumie kwestia gustu)

    Ale ciężko porównać tą Hondę do Sporstera 883 IRON - bo to z inną
    koncepcją robiony motocykl. Mi w Ironie podoba się to, że to jest taki
    "motór". Surowy, ciężki masywny i skomponowany z tym swoim specyficznym
    kształtem daje fajny efekt końcowy. Wracając do tej Hondy to widać, że
    naśladuje (może i nieudolnie) te dwa modele HD o których pisalem
    wcześniej. Jak dla mnie to tylko kwota "ratuje" taki zakup - moto jest
    relatywnie tanie w stosunku do HD.

    pozdr
    rt