  • 1. Data: 2009-09-09 09:04:46
    Temat: Ubranie, kask - chopper
    Od: anonim <a...@a...com>

    Motocykl: Virago 535
    Styl jazdy: spokojnie, 60-90 km/h
    Przeznaczenie: dojazdy do pracy, weekendowy wypady

    Poniżej kilka pytań:
    1. Ubranie, ubranie ma być wygodne - to podstawa. Pytanie jaki typ.
    Chciałbym dojeżdżać do pracy motocyklem, jak to wygląda w praktyce, za
    każdym razem przebieracie się w pracy (praca biurowa)? W sumie nie wiem
    czy pod te ubrania można jeszcze coś założyć, żeby szybko zdjąć po
    przyjściu do pracy?

    2. Kask, kask ma być przede wszystkim bezpieczny - to priorytet. Dlatego
    "Orzeszki" i otwarte odpadają. Najlepiej integral, tylko czy to pasuje
    do choppera? Może jakieś propozycje, linki?

    3. Na motocykl i ubranie (dwie osoby) nie chciałbym przeznaczyć więcej
    niż 10 tys, pytanie jak rozdzielić tą kwotę (czy to jednak nie za mało)?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-09-09 09:22:35
    Temat: Re: Ubranie, kask - chopper
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    anonim wrote:
> [...]
    >
    > Poniżej kilka pytań:
    > 1. Ubranie, ubranie ma być wygodne - to podstawa. Pytanie jaki typ.

    Skóra albo teksy, zależy co wolisz, niewygodne mogą być zarowno skóry
    jak i teksy, podobnie jak i wygodne.

    > Chciałbym dojeżdżać do pracy motocyklem, jak to wygląda w praktyce,
    > za każdym razem przebieracie się w pracy (praca biurowa)?

    Tak, biorę dżinsy w plecaku, zmieniam spodnie motocyklowe na dżinsy,
    pod kurtką motocyklową mam to w czym jestem w pracy, do tego glany.

    > W sumie
    > nie wiem czy pod te ubrania można jeszcze coś założyć, żeby szybko
    > zdjąć po przyjściu do pracy?

    Raczej odradzam.

    > 2. Kask, kask ma być przede wszystkim bezpieczny - to priorytet.
    > Dlatego "Orzeszki" i otwarte odpadają. Najlepiej integral, tylko
    > czy to pasuje do choppera? Może jakieś propozycje, linki?

    No to na czym ci zależy, ma pasować czy być bezpieczne?

    > 3. Na motocykl i ubranie (dwie osoby) nie chciałbym przeznaczyć
    > więcej niż 10 tys, pytanie jak rozdzielić tą kwotę (czy to jednak
    > nie za mało)?

    Idź do sklepu z odzieżą motocyklową albo chociaż obejrzyj jakiś sklep
    internetowy i popatrz na ceny, IMHO budżetowo dasz za jakotaki strój
    2000, no dobra, na strój, kask i buty może być mało, ale zawsze możesz
    jeździć w glanach ostatecznie. Czyli na motor strzelam zostaje ci 6000
    zł, pamiętaj, że każdy motocykl w Polsce jest bezwypadkowy, ma 35000
    km i wszystko wymienione co w większości przypadków skutkuje tym, ze
    musisz sobie wszystko powymieniać jak i zrobić to i owo, tak że nie
    kupuj motoru za 100% kasy posiadanej na ten cel.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 3. Data: 2009-09-09 09:28:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Tak, biorę dżinsy w plecaku, zmieniam spodnie motocyklowe na dżinsy, pod
    > kurtką motocyklową mam to w czym jestem w pracy, do tego glany.

    ale po co? jeansy motocyklowe np Motto. kurtkę i tak się zdejmuje. buty
    można kupić krótkie, takie na miasto.

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 4. Data: 2009-09-09 09:34:23
    Od: anonim <a...@a...com>

    Marcin Gardeła pisze:

    > No to na czym ci zależy, ma pasować czy być bezpieczne?

    szukam kasku który będzie bezpieczny do mojego stylu i prędkości jazdy,
    ale także takiego który nie będzie śmiesznie się komponował z virago.
    Będzie to mój pierwszy zakup kasku i kwota rzędu do tysiąca zł. nie jest
    małą kwotą żeby kupić coś zdając się tylko na siebie. Najbardziej
    podobają mi się otwarte lub szczękowe otwierane, jednak spotkałem się z
    różnymi opiniami na temat bezpieczeństwa ich używania.

    --
    krzysiek

  • 5. Data: 2009-09-09 10:12:26
    Od: fv <f...@c...com>

    anonim wrote:
> [...]
    > Chciałbym dojeżdżać do pracy motocyklem, jak to wygląda w praktyce, za
    > każdym razem przebieracie się w pracy (praca biurowa)?

    Ja tak robię. Z tym że spodnie, buty i koszule trzymam w firmie. Zimą trzymam nawet
    kurtkę w firmie,
    żeby mieć w czym iść zapalić. Teoretycznie mógłbym więc pracować nawet w garniaku.

    Weź pod uwagę, że przebranie się wymaga czasu oraz, że musisz zaczekać na wolną
    łazienkę. A jak masz
    daleko do łazienki to musisz przez całe biuro paradować z ciuchami na ręku.
    Sumarycznie może się
    okazać, że ubranie się w domu + przebranie się w pracy wymaga więcej czasu, niż
    odstanie w korku
    autem (ja tak mam w wakacje przy pustawych ulicach).

    Nie polecam wożenia ciuchów ze sobą, znacznie wygodniej jest trzymać w firmie, nawet
    złożone na krześle.

    > W sumie nie wiem
    > czy pod te ubrania można jeszcze coś założyć, żeby szybko zdjąć po
    > przyjściu do pracy?

    To jest słaba sprawa, ponieważ jak tylko zdejmiesz kurtkę motocyklową zauważysz, że
    jesteś cały
    mokry. Z kolei zimą ew. koszula (kołnierzyk) bardzo przeszkadza w szczelnym opięciu i
    możesz zmarznąć.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 6. Data: 2009-09-09 10:18:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    fv pisze:
> [...]
    odstanie w korku
    > autem (ja tak mam w wakacje przy pustawych ulicach).

    ale kartę zegarową na zakładzie podbije wcześniej, niż po odstaniu w
    korkach.
    wole jednak dżinsy motto i nie przebieram się w ogóle. protektory mi nie
    przeszkadzają w pracy, a podczas zanurkowania pod upadnięty ołówek,
    nawet pomagają kolanom.

  • 7. Data: 2009-09-09 10:20:22
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    gildor pisze:
    > a podczas zanurkowania pod upadnięty ołówek,

    pod stół. pod stół, po upadnięty ołówek. oczywiście, że pod stół.

    ...dzie mieu ciągnieeeeesz poczwaaaarooo...

  • 8. Data: 2009-09-09 10:29:26
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    Moze wyjscie kryje sie pod http://mottowear.pl/

    Dlaczego od razu odpadaja? http://www.schuberth.com/index.php?id=22&L=1

    > 3. Na motocykl i ubranie (dwie osoby) nie chciałbym przeznaczyć więcej niż
    > 10 tys, pytanie jak rozdzielić tą kwotę (czy to jednak nie za mało)?

    2x schuberth=~4000 (jak wezmiesz 2 za gotowke, to pewnie rabacik dostaniesz)
    2x spodnie=~800

    Zostaje 5800 na kurtki i motocykl... troszke malo, co nie?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 9. Data: 2009-09-09 10:34:20
    Od: anonim <a...@a...com>

    Ivam pisze:

    > 2x schuberth=~4000 (jak wezmiesz 2 za gotowke, to pewnie rabacik
    > dostaniesz)
    > 2x spodnie=~800
    >
    > Zostaje 5800 na kurtki i motocykl... troszke malo, co nie?

    no... drogie hobby...

    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-09-09 10:47:20
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    anonim wydusił z siebie te słowy:
    > 3. Na motocykl i ubranie (dwie osoby) nie chciałbym przeznaczyć więcej
    > niż 10 tys, pytanie jak rozdzielić tą kwotę (czy to jednak nie za
    > mało)?

    droższe ubranie od motocykla ...
    No nie, zebym był przeciw... ale takiego podejscia nie spotyka sie raczej
    często..

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI