  • 1. Data: 2009-01-07 21:07:29
    Temat: Darmowy kompilator Prologa
    Od: MF <f...@a...edu.pl>

    Czy znacie jakieś darmowe kompilatory Prologa zgodne ze standardem ISO?

  • 2. Data: 2009-01-07 22:27:25
    Temat: Re: Darmowy kompilator Prologa
    Od: Maciej Piechotka <u...@g...com>

    MF <f...@a...edu.pl> writes:

    > Czy znacie jakieś darmowe kompilatory Prologa zgodne ze standardem ISO?

    GNU Prolog - http://www.gprolog.org/ - przynajmniej tak twierdzą.

    I've probably left my head... somewhere. Please wait untill I find it.
    Homepage (pl_PL): http://uzytkownik.jogger.pl/
    (GNU/)Linux User: #425935 (see http://counter.li.org/)

  • 3. Data: 2009-01-07 23:12:49
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Sprawdz http://www.swi-prolog.org/

  • 4. Data: 2009-01-07 23:19:34
    Od: Maciej Piechotka <u...@g...com>

    Maciej Piechotka <u...@g...com> writes:

    > GNU Prolog - http://www.gprolog.org/ - przynajmniej tak twierdzą.
    >
    > Pozdrawiam

    Inny wolny (LGPL): http://www.swi-prolog.org/

    Pozdrawiam

    PS. Nie było dużo szukania w google. Pierwszy wyszukałem w 5 minut (na
    zasadzie że jak z przedrostkiem GNU to wolny). Ten drugi jak poczytałem
    o prologu na wikibooks.

  • 5. Data: 2009-01-08 12:29:55
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    On 7 Sty, 22:07, MF <f...@a...edu.pl> wrote:
    > Czy znacie jakieś darmowe kompilatory Prologa zgodne ze standardem ISO?

    Ja korzystam z ECLiPSe: http://www.eclipse-clp.org/

    Pozdrawiam,
    Wit Jakuczun [ http://wlogsolutions.pl ]

  • 6. Data: 2009-01-08 17:24:53
    Od: MF <f...@a...edu.pl>

    Maciej Piechotka wrote:

    > PS. Nie było dużo szukania w google. Pierwszy wyszukałem w 5 minut (na
    > zasadzie że jak z przedrostkiem GNU to wolny). Ten drugi jak poczytałem
    > o prologu na wikibooks.
    >
    > Pozdrawiam

    Tak, tylko, że programy z linków znalezionych w google są generalnie
    albo dla Linux-ów albo linki nie działają... (swi-prolog) Jest co prawda
    Visual Prolog, ale dla moich potrzeb wystarczyłoby coś prostszego na
    razie, bo dopiero się uczę, dlatego zapytałem. ;]

  • 7. Data: 2009-01-08 17:26:43
    Od: MF <f...@a...edu.pl>

    Przepraszam, jednak dzisiaj te linki juz działają. Nie mam pojęcia,
    dlaczego wcześniej nie mogłem tego ściagnąć. :D

  • 8. Data: 2009-01-12 03:42:45
    Od: A.L. <a...@z...com>

    Nic nie warty

    A.L.

  • 9. Data: 2009-01-12 14:14:56
    Od: Damian 'legion' Szuberski <l...@w...cutthisjunk.amu.edu.andthis.pl>

    On 2009-01-12, A.L wrote:
    > Nic nie warty
    Dlaczego?

    --
    Damian Szuberski

  • 10. Data: 2009-01-12 16:12:44
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Mon, 12 Jan 2009 15:14:56 +0100, Damian 'legion' Szuberski
    <l...@w...cutthisjunk.amu.edu.andthis.pl> wrote:

    >Dlaczego?

    Nie utrzymywany od lat i kiepskiej jakosci.

    Z darmowych Prologow najlepszy jest SWI, potem Ciao, B-Prolog i Yap

    A.L.