  • 1. Data: 2009-01-07 14:28:04
    Temat: Wątki
    Od: shark <a...@g...com>

    Hi,

    Ile wątków można jednocześnie odpalić na systemie (win XP, Vista) ?
    Czy jeśli startuje nowy wątek jest on pobierany z puli dostępnych aż
    do wyczerpania? Czyli inaczej mówiąc czy system zarządza wątkami czy
    przydziela je bez opamiętania ?

    Jak to wszystko wygląda w przypadku Wirtualnej Maszyny Java lub
    Microsoft (.NET) ?

    Dzięki

  • 2. Data: 2009-01-07 15:53:58
    Temat: Re: Wątki
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    On 7 Sty, 15:28, shark <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > przydziela je bez opamiętania ?
    >
    > Jak to wszystko wygląda w przypadku Wirtualnej Maszyny Java lub

    A to ciężko sprawdzić?

    Pozdrawiam,
    Wit Jakuczun

  • 3. Data: 2009-01-07 15:55:46
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    shark pisze:
> [...]
    > Czy jeśli startuje nowy wątek jest on pobierany z puli dostępnych aż
    > do wyczerpania? Czyli inaczej mówiąc czy system zarządza wątkami czy
    1500 wątków w pojedynczym procesie działało bez problemu na XP jak się
    bawiłem ze 2 lata temu (a pewnie można odpalać tak długo jak długo
    starczy przestrzeni adresowej (domyślnie 2GB)).

    Michoo

  • 4. Data: 2009-01-07 15:56:53
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Michoo <m...@v...pl> napisał(a):
    > 1500 wątków w pojedynczym procesie działało bez problemu na XP jak się
    > bawiłem ze 2 lata temu (a pewnie można odpalać tak długo jak długo starczy
    > przestrzeni adresowej (domyślnie 2GB)).

    Jest dokładnie tak jak mówisz, nie ma limitu tylko się przestrzeń adresowa
    kończy:
    Because the default stack size assigned by the linker is 1MB, and 2000
    stacks times 1MB per stack equals around 2GB, which is how much address
    space is available to user-mode programs.
    http://blogs.msdn.com/oldnewthing/archive/2005/07/29
    /444912.aspx

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2009-01-07 17:20:53
    Od: 123 <1...@c...com>

    Michoo pisze:

    > 1500 wątków w pojedynczym procesie działało bez problemu na XP jak się
    > bawiłem ze 2 lata temu (a pewnie można odpalać tak długo jak długo
    > starczy przestrzeni adresowej (domyślnie 2GB)).

    nie jestem pewien (to bylo >2lata temu) jest gdziestam w xp jest
    ustalony limit ilosci watkow, zreszta niech posto-tworca sprawdzi sobie
    w msdn win api :)

    pozdr,
    123

  • 6. Data: 2009-01-07 17:42:35
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    123 <1...@c...com> napisał(a):
    > nie jestem pewien (to bylo >2lata temu) jest gdziestam w xp jest ustalony
    > limit ilosci watkow, zreszta niech posto-tworca sprawdzi sobie w msdn win
    > api :)

    Nie jest.