  • 1. Data: 2009-01-06 00:57:54
    Temat: Re: przemyślenia na temat pamięci i rozmiaru plików
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** In pl.comp.os.advocacy Przemyslaw Osmanski <p...@n...home.pl> wrote:

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 2. Data: 2009-01-06 08:07:17
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@n...home.pl>

    Konrad Kosmowski pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Nie... nie ma "dzisiejszego" i "wczorajszego" rozumienia znaczenia
    systemu operacyjnego.
    To ze niektórzy system operacyjny mylą z powłoką użytkownika to całkiem
    inna historia.

    --
    SoftSYSTEM
    www.soft-system.pl

  • 3. Data: 2009-01-06 09:46:04
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Nie... nie ma "dzisiejszego" i "wczorajszego" rozumienia znaczenia
    > systemu operacyjnego.
    > To ze niektórzy system operacyjny mylą z powłoką użytkownika to całkiem
    > inna historia.

    W ksiazkach tez myla? Bo ja mam w domu kilkanascie ksiazek o C64, w
    ktorych wyraznie pisza o "systemie operacyjnym".

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 4. Data: 2009-01-06 10:29:09
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@n...home.pl>

    Patryk Włos pisze:

    > W ksiazkach tez myla? Bo ja mam w domu kilkanascie ksiazek o C64, w
    > ktorych wyraznie pisza o "systemie operacyjnym".

    No i?
    Wiem ze prawdopodobnie piszą o systemie operacyjnym. Przeciez to nie ja
    pisalem ze to interpreter... Panie kolego, czytać ze zrozumieniem.

    Natomiast jesli chodzi o graficzny interfejs uzytkownika to nie jest on
    wyznacznikiem bycia lub niebycia systemem operacyjnym.

    Pozatym C64 nie ma wbudowanego systemu z graficznym GUI. Jedynym w miare
    dzialajacym byl chyba GEOS? (O ile sie nie myle)

    pozdrawiam,
    Przemek O.
    --
    SoftSYSTEM