  • 1. Data: 2016-05-31 10:21:30
    Temat: Darmowy proxy w Polsce
    Od: universis <u...@i...pl>

    Poszukuję darmowego, ale niekoniecznie szybkiego serwera proxy w Polsce,
    takiego jednak żebym wchodząc na niego z UK nie został odrzucony.
    Kupować mi się nie opłaca - proxy będzie pracował ma osobnym profilu w
    Firefox, bardzo sporadycznie - 2-3 razy w miesiącu, a chodzi mi o
    ściąganie filmików z onet.pl , wp.pl z ciekawostkami - a te jak wiadomo
    - są niektóre dostępne tylko z kraju, gdy chcę z UK zobaczyć jakiś
    filmik to często dostaję taki widok :
    http://universis.republika.pl/sorry.jpg
    Proszę o jakąś pomoc w temacie - ,,zwiedziłem" sporo serwerów w tym
    ,,w3cache", ale takiego który by działał dla klienta z UK nie znalazłem.

  • 2. Data: 2016-05-31 20:08:39
    Temat: Re: Darmowy proxy w Polsce
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Tue, 31 May 2016 09:21:30 +0100, universis napisał(a):

    > Poszukuję darmowego, ale niekoniecznie szybkiego serwera proxy w
    > Polsce, takiego jednak żebym wchodząc na niego z UK nie został
    > odrzucony.

    Jeśli wystarczy Ci webproxy (iframe) to wypróbuj:
    http://www.bramka-proxy.pl/

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 3. Data: 2016-06-01 22:50:56
    Od: universis <u...@i...pl>

    W dniu 31.05.2016 o 19:08, Marsjanin pisze:

    > Jeśli wystarczy Ci webproxy (iframe) to wypróbuj:
    > http://www.bramka-proxy.pl/

    Dziękuję za pomoc. Tak - to w zupełności wystarczy - filmy - jak
    napisałem zamierzam i tak ściągać na dysk twardy - więc ten "iframe"
    w zupełności wystarczy.

  • 4. Data: 2016-06-13 21:27:36
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Za wcześnie się wypowiedziałem - ten proxy jednak odrzuca zagraniczne IP'y.
    Wypowiedziałem się na podstawie tego że strony się wczytywały - jednak wczoraj
    zapragnąłem obejrzeć tu w "jukeju" choćby fragmenty spotkania Polska-Irlandia
    Północna - no i poczułem "kopniaka" od tego proxy iframe.
    Temat zatem nadal jest otwarty.

  • 5. Data: 2016-06-13 22:54:17
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Mon, 13 Jun 2016 12:27:36 -0700, Universis napisał(a):

    > Temat zatem nadal jest otwarty.

    http://www.serwery-proxy.ugu.pl/proxy-polska-poland.
    php
    Obczaj tę listę. Ja z Polski nawet nie bardzo mam jak.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin