  • 1. Data: 2012-03-11 13:58:13
    Temat: Dekoder combo do N
    Od: "bres" <n...@e...le>

    Poszukuję dekodara na którym będzie działać N + naziemna dvb-t - warunek HD
    i własna lista kanałów z możliwością mieszania sat/dvb-t , wyjście
    euro/hdmi rca usb

  • 2. Data: 2012-03-11 14:03:03
    Temat: Re: Dekoder combo do N
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 11 Mar 2012 14:58:13 +0100, bres napisał(a):

    > Poszukuję dekodara na którym będzie działać N + naziemna dvb-t - warunek HD
    > i własna lista kanałów z możliwością mieszania sat/dvb-t , wyjście
    > euro/hdmi rca usb

    to przestań poszukiwać, bo n działa tylko i wyłącznie na własnym sprzęcie,
    który nie oferuje tych funkcji

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-03-11 14:57:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bres" <n...@e...le> napisał w wiadomości grup
    > Poszukuję dekodara na którym będzie działać N + naziemna dvb-t

    Chcesz zapytać który z dekoderów N wybrać?
    Bo na innych N nie będzie Ci działać...

  • 4. Data: 2012-03-11 17:14:00
    Od: Kapec <n...@p...pl>

    W dniu 2012-03-11 15:57, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "bres" <n...@e...le> napisał w wiadomości grup
    >
    > Chcesz zapytać który z dekoderów N wybrać?
    > Bo na innych N nie będzie Ci działać...

    N na karte dziala na dowolnym dekoderze.

  • 5. Data: 2012-03-11 17:35:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 11 Mar 2012 18:14:00 +0100, Kapec napisał(a):

    > N na karte dziala na dowolnym dekoderze.

    Pytanie było o N a nie N na kartę

  • 6. Data: 2012-03-11 17:53:24
    Od: Kapec <n...@p...pl>

    W dniu 2012-03-11 18:35, Waldek Godel pisze:

    > Pytanie było o N a nie N na kartę

    A co za roznica ? Frajerstwa i tak nie stac na dekoder to i bedzie
    buczec ze nie moga ogladac za 1zl tego co inni na dekoderach za 500zl

  • 7. Data: 2012-03-11 17:56:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kapec" <n...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > N na karte dziala na dowolnym dekoderze.

    Nie mylmy dwóch systemów walutowych - on pisał wyraźnie "N".

  • 8. Data: 2012-03-11 18:03:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kapec" <n...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > A co za roznica ?

    Zasadnicza, że nie będzie działać na dowolnym dekoderze i już.

    >Frajerstwa i tak nie stac na dekoder to i bedzie buczec ze nie moga ogladac
    >za 1zl tego co inni na dekoderach za 500zl

    Z drugiej strony, jeśli dekoder za 1 zł po małej przeróbce za 150 zł,
    potrafi to samo co dekoder za 500, to może frajerem jest ten co wydał 500?
    Albo ponad 1000 tak jak ja za htpc (inna sprawa że te kilka lat temu nie
    bardzo był inny wybór, jeśli się chciało mieć dvb-s2 i dvb-t w jednej
    skrzynce).

  • 9. Data: 2012-03-11 21:04:28
    Od: Kapec <n...@p...pl>

    W dniu 2012-03-11 18:56, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Kapec" <n...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie mylmy dwóch systemów walutowych - on pisał wyraźnie "N".

    Co z tego ze pisal jak sam nie ma pojecia o czym pisal, kanaly z Nki
    mozna ogladac na dowolnym tunerze kupujac albo karte nki bez abonamentu
    albo cam'a nki i juz jest twoje "N" ale to nie kosztuje 1zł.

  • 10. Data: 2012-03-11 21:53:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Co z tego ze pisal jak sam nie ma pojecia o czym pisal, kanaly z Nki mozna
    > ogladac na dowolnym tunerze

    Pytanie zasadnicze - jakie kanały?
    Bo na pewno nie wszystkie.

    > kupujac albo karte nki bez abonamentu albo cam'a nki

    Bzdura.
    Już większą ilość kanałów N-ki obejrzysz kupując kartę z pakietami N od
    tpsa, ale nadal nie na dowolnym tunerze, tuner musi sobie poradzić z
    tepsianym kodowaniem po ostatnich zmianach, czyli w praktyce obsługiwać w
    miarę nowy oscam.