  • 1. Data: 2012-03-08 23:30:27
    Temat: Bandytyzm Orange TP SA jak bandytyzm argentyński
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    Francuzi okazali się posługiwać takimi samymi bandyckimi metodami jak
    posługują się w Argentynie. Katamaran Romana Paszke, słynny żeglarz uległ
    awarii i holowania udzielił mu właściciel kutra w Argentynie. Za przeholowanie
    10 mil właściciel kutra zażądał zapłaty bagatela 300 tys. dolarów. Prawie
    milion złotych. To tak samo jak z TP SA i metodami na dialery. To tak jak w TP
    SA z siedzibą w Warszawie. Wartość rachunku wystawionego przez TP SA mogła
    wynieść więcej niż dom, w którym jest zainstalowany telefon. I tak bandytyzm
    francuski spotkał brata bandytyzm argentyński.

  • 2. Data: 2012-03-08 23:35:53
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    TVP: "Katamaran Romana Paszke aresztowany"
    http://tvp.info/informacje/polska/katamaran-romana-p
    aszke-aresztowany/6677889

    Federacja Konsumentów: "Internauci przekręceni na 0-700"
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=190

  • 3. Data: 2012-03-09 01:10:10
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-03-09 00:30, Marcin Rolicki pisze:
> [...]
    > wynieść więcej niż dom, w którym jest zainstalowany telefon. I tak bandytyzm
    > francuski spotkał brata bandytyzm argentyński.

    A ty qrwa myslisz ze dlaczego francja jest mocarstwem ? Dlatego ze
    ruchali dupska niewolnikow a teraz zabrali sie za dupska polskich ciot a
    brazylijczycy mieli dobrych nauczycieli widac i tez potrafia ruchac
    glupie dupska.

  • 4. Data: 2012-03-09 07:40:28
    Od: K <...@...c>

    W dniu 09-03-2012 02:10, Zenek pisze:

> [...]
    > ruchali dupska niewolnikow a teraz zabrali sie za dupska polskich ciot a
    > brazylijczycy mieli dobrych nauczycieli widac i tez potrafia ruchac

    drogi Mieczysławie Tarnawski: nie interesują mnie twoje fiksacje analne.

  • 5. Data: 2012-03-09 13:34:09
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Federacja Konsumentów: "Internauci przekręceni na 0-700"
    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=190

    Czy dobrze widzę, że powołujesz się na wiadomość sprzed 9 (dziewięciu)
    lat? Pomijając to, że nie Tepsa instalowała nierozgarniętym użytkownikom
    te dialery...

    Piotr

  • 6. Data: 2012-03-09 14:07:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 marca 2012, 14:34:09 UTC+1 użytkownik Uncle Pete napisał:

    > Czy dobrze widzę, że powołujesz się na wiadomość sprzed 9 (dziewięciu)
    > lat? Pomijając to, że nie Tepsa instalowała nierozgarniętym użytkownikom
    > te dialery...

    To Marcin Rolicki.
    Nim się nie ma co przejmować.
    Widocznie chwilowo nawiał z oddziału zamknietego bo jakiś czas był juz z nim spokój.

  • 7. Data: 2012-03-09 14:47:39
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Marcin Rolicki" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jjbfop$49p$1@inews.gazeta.pl...
    > Federacja Konsumentów: "Internauci przekręceni na 0-700"
    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=190

    Aleś ty przygłup jesteś.
    Przecież te dialery były instalowane po wejściu na rózne stronki porno lub
    oferujące "lewe za friko" różne oprogramowanie. Numer 0-700 należał do
    jakiejś firmy cwanej a TPSA to tylko tyle że ten numer im w umowie sprzedała
    i na tym się kończyła jej wina.
    Po drugie wchodząc na taką stronę ZAWSZE użytkownik internetu był
    informowany że jest przekierowanie bo wyskakiwało odpowiednie okienko. Tylko
    taka neirozgarnięta ciota jak ty może uparcie twierdzić że ściągając pornola
    za dialera odpowiada TPSA.

    Marek

  • 8. Data: 2012-03-09 17:28:07
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    >To Marcin Rolicki.
    >Nim się nie ma co przejmować.
    >Widocznie chwilowo nawiał z oddziału zamknietego bo >jakiś czas był juz z
    nim spokój.

    Raczej na nowej liście leków refundowanych przez NFZ nie ma już branych
    poprzednio leków, a zapasy własnie się skończyły :-)

  • 9. Data: 2012-03-13 20:16:06
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > Czy dobrze widzę, że powołujesz się na wiadomość sprzed 9 (dziewięciu)
    > lat? Pomijając to, że nie Tepsa instalowała nierozgarniętym użytkownikom
    > te dialery...

    Majątek Orange TP SA zdobyty przed 9 laty jest obecnie majątkiem Orange TP SA.
    Orange TP SA to wątpliwa moralnie firma, która utrudniała poszkodowanym
    abonentom dochodzenie swoich praw, ustalenie adresu firm i powoływanie się TP
    SA na ochronę tajemnicy biznesowej. A jakaż to jest tajemnica biznesowa, a no
    taka sama, tajemnica jak z dosypywanie soli odpadowej do soli spożywczej.
    Nomen omen taka sama sytuacja jak dosypywanie stron pornograficznych do
    zawartości internetu poprzez sieć Orange TP SA. Koszt minuty połączenia to od
    7 do 20,- złotych. Tym bardziej wątpliwe, że na stronach MAXFON mającego umowę
    z Orange TP SA znajdowały się linki do zdjęć z pornografią dziecięcą. Więc w
    Argentynie jadą tak samo jak w Orange TP SA. Nomen omen hochsztaplerstwo i
    piractwo, ale tym razem nie morskie tylko teleinformatyczne.

  • 10. Data: 2012-03-13 20:26:40
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

> [...]
    > ruchali dupska niewolnikow a teraz zabrali sie za dupska polskich ciot a
    > brazylijczycy mieli dobrych nauczycieli widac i tez potrafia ruchac

    Do dzisiaj Francja ma trochę pachołków w koloniach pozostałości po zdobyczach
    w XVII wieku. Czy też takie wolne kraje, gdzie śpiewają do dziś przez to po
    francusku. Jakby chociaż Senegal. Kiedyś może parobki ścinali trzcinę i rwali
    banany a teraz eksplorują internet i wysyłają esemesy. Co ważne będą pracować
    Francuzi właściciele Orange TP SA na emeryturę do 62 roku życia - mężczyźni i
    kobiety, a tym głupszym, którym czasami rozbójniczymi metodami wysysają
    pieniądze będą pracować do 67 roku życia. Jakiś kolonializm dalej jest.