  • 1. Data: 2018-06-30 12:08:29
    Temat: Dekodowanie sygnalu TV sat.
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Witajcie

    Składam właśnie leciwego kompa na serwer multimediów do domu opartego na
    linuxie, w przyszłości pewnie wrzucę na niego rejestr z monitoringu itp.

    Poki nie mam podpietych kamer to urodzil mi sie pomysl, by sprobowac
    wykozystac na chwile obecna to czego do monitoringu bede uzywal. Skoro nie
    mam jeszcze kamer to szkoda by sprzet sie kurzyl, a ja marnowal potencjal
    :-D
    Mam karty TV, rejestratory. Mam tez kilka starych tunerow TS sat z lat
    1990-2010 i chcialbym

    W RAMACH TESTOW I NAUKI TYLKO NA PROBE sprobowac zdekodowac sygnal TV
    satelitarnej. Macie jakies namiary na strony, soft, opis krok po kroku jak
    tego dokonac? Szukam, ale guzik mi znajduje - wiecej jest o sharingu niz o
    samodzielnym dekodowaniu -czyzby juz było to niemożliwe? Jeszcze 15lat temu
    dekodowali znajomi sygnal.

    Dla troli dodam tylko, iz mam antene opłacaną z multiroomem więc dajcie
    sobie siana z pouczeniami typu, że to piractwo.
    Zanim zdasz egzamin na prawo jazdy tez jezdzisz z tatą/bratem/kolegą
    samochodem bez kwitów w celu nauki po drogach, lasach, boiskach - też
    nielegalnie - wtedy Ci to nie przeszkadzało, a teraz pouczasz? :D

  • 2. Data: 2018-06-30 16:25:08
    Temat: Re: Dekodowanie sygnalu TV sat.
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 30.06.2018 o 12:08, Roger(OS) pisze:
> [...]
    > samodzielnym dekodowaniu -czyzby juz było to niemożliwe? Jeszcze 15lat temu
    Większość dostępnego na rynku sprzętu (poza SMART HD+ i kartami
    nieparowanymi po dawnej Cyfrze+) nie daje możliwości odbioru poza
    dedykowanym odbiornikiem. Stąd też mało informacji na ten temat.
    Jaki masz dekoder?

  • 3. Data: 2018-07-02 08:39:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 30 czerwca 2018 12:08:37 UTC+2 użytkownik Roger(OS) napisał:
    > Witajcie
    >
    > Składam właśnie leciwego kompa na serwer multimediów do domu opartego na
    > linuxie, w przyszłości pewnie wrzucę na niego rejestr z monitoringu itp.
    Jak komp leciwy to nie wyrobi jako rejestrator kamer
    Jako serwer multimediów to tez kiepskawy pomysł
    Kup za 100-200zł Tv boxa na androidzie.

  • 4. Data: 2019-02-19 15:26:57
    Od: Kamil <n...@t...pl>

    W dniu 2018-06-30 o 12:08, Roger(OS) pisze:

    > domu opartego na linuxie

    Dom oparty na Linuksie???

    > sprobowac zdekodowac sygnal TV

    Co to znaczy zdekodować sygnał TV SAT? Chodzi o płatne zakodowane
    kanały? Jeśli tak to zapomnij. Nie ma takiej maszyny, która by to
    potrafiła. Chodzi oczywiście o domowe PC, bo pewnie jakieś wypasione
    tajnych służb to inna bajka.

    Pzdr