  • 1. Data: 2017-03-17 11:00:53
    Temat: Dioda ograniczająca prąd - CL20M45
    Od: szod <b...@a...pl>

    Witam,

    Przeglądając internet natknąłem się na tą stronę:

    https://www.soselectronic.pl/articles/diotec/diotec-
    zasilajmy-diody-led-z-sieci-230v-prosciej-i-bezpiecz
    niej-940

    Moją uwagę przykuły elementy CL20M45:

    https://www.sos.sk/productdata/11/16/62/111662/cl20m
    45.pdf

    Ktoś tego używał? Bo ja jakoś nie spotkałem się z tym jeszcze. Ktoś to w
    ogóle produkuje w większych ilościach? Bo w sklepach jakoś nie widać.

  • 2. Data: 2017-03-17 12:50:52
    Temat: Re: Dioda ograniczająca prąd - CL20M45
    Od: "V.L.Pinkley" <v...@g...com>

    Ktoś tylko nazwał takie coś diodą. To jest układ scalony.
    Taki chłyt marketingowy.

    https://www.diodes.com/assets/Datasheets/AL5809.pdf

    Co do zakupu, są w sklepach te CLxxM45 aż po 1,2zł.

  • 3. Data: 2017-03-17 15:36:49
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2017-03-17 o 12:50, V.L.Pinkley pisze:

    > Ktoś tylko nazwał takie coś diodą. To jest układ scalony.
    > Taki chłyt marketingowy.

    Na to wygląda. Jak coś ma dwie nóżki i współpracuje z LED to pewnie
    dioda. Chiński chłyt matekingowy :P

    > https://www.diodes.com/assets/Datasheets/AL5809.pdf
    >
    > Co do zakupu, są w sklepach te CLxxM45 aż po 1,2zł.

    We wszystkich sklepach nie sprawdzałem, ale w tych co patrzyłem nie mieli.

  • 4. Data: 2017-03-17 15:52:38
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 17 marca 2017 12:50:53 UTC+1 użytkownik V.L.Pinkley napisał:
    > Ktoś tylko nazwał takie coś diodą. To jest układ scalony.
    > Taki chłyt marketingowy.
    Pamiętam, że kiedyś tak mówiono na JFETy ze zwartym źródłem z bramką
    w dwukońcówkowej obudowie. Ale zwykle na malutkie prądy były, ta
    "dioda" tutaj to rzeczywiście względnie wyszukany IC;)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 5. Data: 2017-03-17 16:28:49
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-03-17 o 11:00, szod pisze:
    > Witam,
    >
    > Przeglądając internet natknąłem się na tą stronę:
    >
    > https://www.soselectronic.pl/articles/diotec/diotec-
    zasilajmy-diody-led-z-sieci-230v-prosciej-i-bezpiecz
    niej-940makrketoidowa Twórczość dystrybutora.
    I ten układ ma moc rozproszenia 1W, więc też katalog użycia ograniczony.

  • 6. Data: 2017-03-17 17:47:14
    Od: "V.L.Pinkley" <v...@g...com>

    https://elecena.pl/

  • 7. Data: 2017-03-17 20:12:20
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2017-03-17 o 17:47, V.L.Pinkley pisze:

    > https://elecena.pl/

    No tam nie patrzyłem :)