  • 1. Data: 2012-11-28 13:42:35
    Temat: Dlaczego to jest takie cięzkie?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Czy ktoś mógłby zerknąc na stronę
    http://lotnictwo.net.pl/forum/
    (nie moja strona, broń Boże) i powiedzieć, co tam jest takiego, że
    strona jest taka "ciężka" - wyświetla się z wysiłkiem, a przewija,
    jakbym z trupem walczył... W starszych wersjach FF w ogóle masakra, w
    nowym - lepiej, ale też czuje się opóźnienie i wysiłek.

    Myślałem, że jakieś skrypty, ale nie. Bardzo skomplikowane style? Coś
    innego?

    MJ

  • 2. Data: 2012-11-28 21:02:30
    Temat: Re: Dlaczego to jest takie cięzkie?
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2012-11-28 13:42, Michal Jankowski pisze:
> [...]
    > nowym - lepiej, ale też czuje się opóźnienie i wysiłek.
    >
    > Myślałem, że jakieś skrypty, ale nie. Bardzo skomplikowane style? Coś

    U mnie na Firefoksie 17 działa całkiem nie najgorzej.

    Niemniej jednak można wyłączyć CSS i sprawdzić jak strona wówczas
    działa. Jak płynnie to trzeba zweryfikować poszczególne reguły CSS. W
    poprzednich wersjach Firefoksa (gdzieś pewnie około 5 wersji i niżej)
    takie reguły jak text-shadow, box-shadow pochłaniały Firefoksowi sporu
    czasu. Mówiąc potocznie "zamulały go" niesamowicie.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 3. Data: 2012-11-28 21:06:43
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

  • 4. Data: 2012-11-28 21:10:02
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

  • 5. Data: 2012-11-28 21:49:20
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 28.11.2012, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wroted:

> [...]
    > nowym - lepiej, ale też czuje się opóźnienie i wysiłek.
    >
    > Myślałem, że jakieś skrypty, ale nie. Bardzo skomplikowane style? Coś

    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/yslow/

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 6. Data: 2012-11-29 02:56:35
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Wed, 28 Nov 2012 13:42:35 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    > nowym - lepiej, ale też czuje się opóźnienie i wysiłek.
    >
    > Myślałem, że jakieś skrypty, ale nie. Bardzo skomplikowane style? Coś

    Ta strona nawet na 3 rdzeniowcu zamula. Najprawdopodobniej styl to pożeracz
    zasobów. Masz tak tylko na tej stronie?
    --
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 7. Data: 2012-11-29 12:57:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Grzegorz Staniak <g...@g...com> writes:

    > https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/yslow/

    "This page has 9 external stylesheets. Try combining them." Mało
    odkrywcze. Nie w liczbie plików ze stylami tutaj problem...

    MJ

  • 8. Data: 2012-11-29 12:58:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Filip454 <f...@f...pl> writes:

    > Ta strona nawet na 3 rdzeniowcu zamula. Najprawdopodobniej styl to pożeracz
    > zasobów. Masz tak tylko na tej stronie?

    Spośród tych, na które regularnie wchodzę - tylko na tej.

    No nic, i tak nie przyspieszę obcej strony, ale poznawczo chciałem
    wiedzieć, o co chodzi i dlaczego tak...

    MJ

  • 9. Data: 2012-11-29 14:53:10
    Od: Piotr Chamera <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > nowym - lepiej, ale też czuje się opóźnienie i wysiłek.
    >
    > Myślałem, że jakieś skrypty, ale nie. Bardzo skomplikowane style? Coś

    Wysokiej rozdzielczości, dynamicznie skalowane zdjęcie w tle + dużo
    przezroczystości na wierzchu (wszystkie tła w tabeli to też bitmapy)
    i to chyba wystarczy. Jak pomniejszymy okienko, to strona śmiga, jak
    damy na cały ekran, nie da się przewijać - za każdym poruszeniem strony
    przy przewijaniu przeglądarka musi wygenerować cały obraz tła od nowa, i
    to co najmniej kilkanaście razy na sekundę, żeby przewijanie było płynne.

  • 10. Data: 2012-11-30 00:31:50
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dziwne, widzę, że sporo z Was dostrzega problem... U mnie w
    rozdzielczości 1920x1200 w full screen przewijanie działa bardzo
    płynnie. Zajętość CPU nie przekracza 4%.