  • 21. Data: 2024-03-15 19:22:22
    Temat: Re: Do DZBANÓW jadących z pierwszeństwem
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.03.2024 o 19:12, io pisze:

    > "Ustąp pierwszeństwa' stoi a nie 'stop'.

    No ale jak coś jedzie to przecież nie wolno ci wjechać bo masz ustąpić:P
    Ty głupszy jesteś od milicjanta.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2024-03-15 19:25:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.03.2024 o 19:16, nadir pisze:

    > W wielu miejscach stawiają ten nakaz, żeby ułan z fantazją nie skręcił
    > czy nie zawrócił i nie pojechał pod prąd.

    To powinien być zakaz zawracania. Powiem szczerze że pierwszy raz
    właśnie w tej dyskusji zdałem sobie sprawę że to nie jest znak drogi
    jednokierunkowej.

    No dobra
    https://www.google.pl/maps/@52.2602283,20.950803,3a,
    75y,224.57h,90.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1swLv1VfAUurOmz3
    8Te9jEig!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
    można tu w prawo w prymasa, czy trzeba prosto prawym ciąć na S8? Choć w
    sumie patrząc od dupy strony na strzałki poziome to należy prosto czyli
    zmienić pas i w prawo:P Kurwa tyle smaczków na takim kawałku...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2024-03-15 20:09:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 15.03.2024 o 19:25, Shrek pisze:

    > To powinien być zakaz zawracania. Powiem szczerze że pierwszy raz

    Jak już to zakaz skrętu w lewo.

    > właśnie w tej dyskusji zdałem sobie sprawę że to nie jest znak drogi
    > jednokierunkowej.

    No i nie dziwi, że za kobitą się ująłeś. ;)

    F-10, który jest dalej go odwołuje.

    Robert

  • 24. Data: 2024-03-15 21:10:19
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 15.03.2024 o 19:25, Shrek pisze:

    > To powinien być zakaz zawracania.

    Tak średnio, bo zakaz zawracania umieszcza się w pobliżu skrzyżowania a
    tu nie mamy skrzyżowania, no i obowiązuje do najbliższego skrzyżowania,
    które może być nawet kilka kilometrów dalej. Kto by o tym pamiętał?

  • 25. Data: 2024-03-15 21:14:29
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Jak już to zakaz skrętu w lewo.

    Też nie, bo zakaz skrętu umieszcza się przed skrzyżowaniem, tu tego nie
    ma. Poza tym z pasa rozbiegowego czasem trzeba zjechać w lewo na
    sąsiedni pas i zakaz skrętu w lewo byłby trochę nielogiczny.
    Nakaz jazdy na wprost jest akurat OK.

  • 26. Data: 2024-03-15 21:55:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak już to zakaz skrętu w lewo.

    Ale tam da się tylko zawrócić a nie skręcić w lewo.

    > No i nie dziwi, że za kobitą się ująłeś. ;)

    Przyznaj - zwróciłeś kiedyś uwagę na ten znak na wjeżdzie na autostradę
    czy eskę?

> [...]
    prosto czyli zmienić pas i w prawo:P Kurwa tyle smaczków na takim kawałku...

    Raczej uzupełnia. A w zasadzie powinien uzupełniać...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2024-03-15 21:56:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.03.2024 o 21:14, nadir pisze:

> [...]
    > ma. Poza tym z pasa rozbiegowego czasem trzeba zjechać w lewo na
    > sąsiedni pas i zakaz skrętu w lewo byłby trochę nielogiczny.

    W tym przypadku akurat nie. Bo nakaz jady na wprost jest uzupełniony
    strzałką na jezdni a to by znaczyło, ze nie wolno jechać "w prawo" na es 8.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2024-03-15 21:57:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.03.2024 o 21:10, nadir pisze:

    > Tak średnio, bo zakaz zawracania umieszcza się w pobliżu skrzyżowania a
    > tu nie mamy skrzyżowania, no i obowiązuje do najbliższego skrzyżowania,
    > które może być nawet kilka kilometrów dalej. Kto by o tym pamiętał?

    Ogólnie bez sensu to oznakowanie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 29. Data: 2024-03-16 00:01:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 15.03.2024 o 21:56, Shrek pisze:

    > W tym przypadku akurat nie. Bo nakaz jady na wprost jest uzupełniony
    > strzałką na jezdni a to by znaczyło, ze nie wolno jechać "w prawo" na es 8.

    Dlaczego nie wolno jechać w prawo?

  • 30. Data: 2024-03-16 07:07:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.03.2024 o 00:01, nadir pisze: