  • 1. Data: 2009-01-17 10:07:14
    Temat: Dobry hosting dla kont pocztowych ale...
    Od: "bh" <b...@A...pl>

    Witam
    Planuje przeniesienie okolo 300 kont pocztowych na serwer hostihgowy ale...
    Mam sendmaila, a dla niego konta systemowe i z tego tytulu spora ilosc
    aliasow.
    Szukam hostingu umozliwiajacego przeniesienie kont+aliasy poczty i
    zaszyfrowanych hasel z passwd.
    Jekies podpowiedzi?
    BH

  • 2. Data: 2009-01-17 10:48:01
    Temat: Re: Dobry hosting dla kont pocztowych ale...
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    bh pisze:
> [...]
    > aliasow.
    > Szukam hostingu umozliwiajacego przeniesienie kont+aliasy poczty i

    każda mniejsza firma, która prowadzi hosting. Mniejsza, czyli taka, w
    której komuś będzie się chciało wkleić ręcznie dla Klienta hasła.

    Najczęściej taki hosting jako "ręczny" będzie troszkę droższy.

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-01-17 11:41:39
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    jesli akceptujesz warunki google apps dla firm za free mozesz zalozyc
    konta do 1000 userom za free - kazda skrzynka po 6 GB ...

    zalety takiego rozwiazania to:

    - dosc ciekawy interfejs uzytkownika
    - zaoszczedzasz na transferze po swojej stronie
    - nie martwisz sie o ew. przerwy w dzialaniu systemu po twojej stronie

    wady:
    - kiepska poufnosc danych
    - nie kazdy lubi google

    Matt Rutkowski

  • 4. Data: 2009-01-17 11:43:05
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    zapomnialem dodac, ze przy zakladaniu kont userom w google apps dla
    danej domeny masz import userow z pliku csv .. co jest dosc sporym
    ulatwieniem ;)

    --
    Matt Rutkowski

  • 5. Data: 2009-01-17 11:44:46
    Od: "bh" <b...@A...pl>

> [...]
    > - zaoszczedzasz na transferze po swojej stronie
    > - nie martwisz sie o ew. przerwy w dzialaniu systemu po twojej stronie

    Problem w tym, ze system musi obslugiwac kilkanascie domen i dawac mozliwosc
    zarzadzania kontami dla kilku grup uzytkownikow.
    Czy google to obsluguja?

  • 6. Data: 2009-01-17 12:39:34
    Od: Naven <n...@e...edu.pl>

    bh pisze:
    > Problem w tym, ze system musi obslugiwac kilkanascie domen i dawac
    > mozliwosc zarzadzania kontami dla kilku grup uzytkownikow.
    > Czy google to obsluguja?

    Tak, moz.esz obs?ugiwac' kilkanas'cie domen lecz nie masz moz.liwos'ci
    tworzenia poszczególnych grup uz.ytkowników.
    Polecam zapoznania sie; z us?uga; na -
    http://www.google.com/a/help/intl/pl/index.html

  • 7. Data: 2009-01-18 04:37:50
    Od: "bh" <b...@A...pl>

    > Tak, moz.esz obs?ugiwac' kilkanas'cie domen lecz nie masz moz.liwos'ci
    > tworzenia poszczególnych grup uz.ytkowników.
    > Polecam zapoznania sie; z us?uga; na -
    > http://www.google.com/a/help/intl/pl/index.html

    Co prawda opisy uslug sa pisane bardzo metnie ale tak czy inaczej 40E za
    konto rocznie to sporo. Na dzien dobry musial bym zaplacic 12000Eur za
    pierwszy rok (mam okolo 300 kont) i to z karty. Nie mam firmowej, a na
    prywatnej nigdy nie widzialem takiej kwoty jednorazowo. :)
    Czyli chyba nawet na okres proby by sie nie dalo, bo chca od poczatku
    parametry konta karty.
    Szkoda bo wyglada fajnie.
    No i kwiatek:
    "Przed rozpoczeciem swiadczenia Uslug firma Google sprawdzi, czy Nazwy domen
    klienta rzeczywiscie naleza do Klienta. Jesli Klient nie jest wlascicielem
    Nazw domen klienta podanych Google, firma Google nie bedzie miala obowiazku
    swiadczyc Klientowi Uslug. Niezaleznie od jakichkolwiek innych postanowien"
    Przeciez resseler prawie nigdy nie jest wlascicielem oslugiwanych domen.
    Jak to Ametykancy - przeginaja. :)))

  • 8. Data: 2009-01-18 08:34:28
    Od: Wojciech Krawczyk <w...@g...com>

    On 17 Sty, 12:41, Matt Rutkowski <m...@g...com> wrote:
    > jesli akceptujesz warunki google apps dla firm za free mozesz zalozyc
    > konta do 1000 userom za free - kazda skrzynka po 6 GB ...

    Jeżeli dobrze kojarzę w ostatnich dniach ta liczba została zmniejszona
    do 50.

    http://www.google.com/apps/intl/en/business/editions
    .html

    Z pozdrowieniami
    wojtekk

  • 9. Data: 2009-01-30 00:24:37
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > Co prawda opisy uslug sa pisane bardzo metnie ale tak czy inaczej 40E za
    > konto rocznie to sporo. Na dzien dobry musial bym zaplacic 12000Eur za

    dla Polaka to sporo, nie dla nich...

    i wlasnie jaki masz problem z hostingiem kont emailowych, to mozna miec za
    gora 300 zlotych miesiecznie (serwer dedykowany:)) i po problemie... wiele
    taniej i wielkie mozliwosci, ale jakby sie uprzec to i za 300 rocznie daloby
    sie to pewnie upchac

    Rf