  • 1. Data: 2009-01-27 07:50:54
    Temat: Dodanie banneru reklamowego do tworzonej aplikacji.
    Od: Dzior <a...@g...com>

    Witam,
    Tworzę sobie właśnie aplikacjęużytkową, którą chciałbym za darmo
    umieścić w internecie, ale ponieważ chciałbym coś na tym zarobić
    myslałem o umieszczeniu w niej bannera reklamowego (coś ale banner w
    gadu-gadu dla przykładu). Czy istnieją jakieś firmy (typu adsense),
    które oferują usługę umieszczania reklamy w aplikacjach, bo pytałem
    googlów ale nic nie znalazło.

    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2009-01-27 15:06:16
    Od: Tomasz Sowa <t...@s...BEZSPAMOWY.pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 23:50:54 -0800 (PST), Dzior napisał(a):

> [...]
    > umieścić w internecie, ale ponieważ chciałbym coś na tym zarobić
    > myslałem o umieszczeniu w niej bannera reklamowego (coś ale banner w

    Możesz zrobić podobnie jak ma SplitCam http://www.splitcamera.com/
    W programie jest okno z kontrolką przeglądarki internetowej i w niej
    otwierana jest strona www na której są reklamy googla.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-01-27 16:40:03
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    Tomasz Sowa wrote:

    > Możesz zrobić podobnie jak ma SplitCam http://www.splitcamera.com/
    > W programie jest okno z kontrolką przeglądarki internetowej i w niej
    > otwierana jest strona www na której są reklamy googla.

    Co z resztą nie jest takie głupie, bo wtedy nie ma problemu z
    bannerami dedykowanymi dla stron. Wszystkie mechanizmy zliczania,
    przekierowań itp. dedykowane przeglądarkom będą działać.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net