  • 1. Data: 2009-01-23 14:27:09
    Temat: dodanie pliku do installshieldowego caba
    Od: "Grzegorz Danowski" <gdn__na@serwerze__poczta.onet.pl>

    Witam!

    Jest dość stara aplikacja która ma GUI w kilku językach, ja natomiast
    chciałem dodać obsługę jeszcze język polski. W folderze aplikacji znalazłem
    katalog Languages, a w nim pliki z tłumaczeniem na różne języki - po dodaniu
    tam nowego pliku w opcjach aplikacji stał się dostępny nowy język.
    W dalszym kroku chciałem dodać plik językowy do samej instalki. Jako, że
    instalator aplikacji został sporządzony w InstallShield 6, to użyłem
    I6comp.exe do sprawdzenia, czy instalka zawiera pliki językowe i znalazłem w
    niej taki sam katalog Languages, jak sama aplikacja. Skoro tak, to za pomocą
    tego samego I6comp.exe (polecenie :a) dodałem do folderu Languages w cab-ie
    plik z językiem polskim. Na koniec spróbowałem zainstalować aplikację
    używając zmodfikowanego setupu, ale wbrew oczekiwaniom plik z polskim
    tłumaczeniem nie został zainstalowany. Czy oprócz I6comp.exe należy coś
    zrobić, by nowo dodany plik się instalował z cab-a?
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-01-24 23:53:41
    Temat: Re: dodanie pliku do installshieldowego caba
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

> [...]
    > wbrew oczekiwaniom plik z polskim tłumaczeniem nie został zainstalowany.
    > Czy oprócz I6comp.exe należy coś zrobić, by nowo dodany plik się

    O tym, co z caba zostanie rzeczywiście zainstalowane, decyduje skrypt
    instalacyjny.

    Ale poszukałeś i znalazłeś i6comp, to znajdziesz w końcu również coś na
    temat tych skryptów (innymi słowy: mam takie materiały gdzieś, ale nie
    chce mi się ich szukać).

    Szukaj "InstallShield decompiler" itp.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2009-01-26 10:06:11
    Od: "Grzegorz Danowski" <gdn__na@serwerze__poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ale poszukałeś i znalazłeś i6comp, to znajdziesz w końcu również coś na
    > temat tych skryptów (innymi słowy: mam takie materiały gdzieś, ale nie

    Jakiś dekompilator znalazłem, ale nie trawi on plików inx, a taki mam w
    swojej instalce. Może gdzieś da się znaleźć lepszy, ale mam zasadniczą
    wątpliwość - czy oby do skompilowania poprawionego skryptu nie będę
    potrzebny jakiś komercyjny instalshieldowy kompilator.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 4. Data: 2009-01-26 10:47:09
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

> [...]
    > wątpliwość - czy oby do skompilowania poprawionego skryptu nie będę
    > potrzebny jakiś komercyjny instalshieldowy kompilator.

    Hmm, w wersji 6 był już .inx, a nie jeszcze .ins?

    W każdym razie kompilator InstallShield nie ma opcji dekompilacji -
    inaczej mógłbyś modyfikować cudze instalki, kupując po prostu
    kompilator, a producentowi na tym nigdy nie zależało.