  • 1. Data: 2020-04-12 12:42:33
    Temat: Dodatek do zagłówka
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    FB atakuje mnie reklamami gadżetu do samochodu. No i tak sobie myśle,
    może faktycznie. Znalazłem angielski:

    https://iwantzone.com/products/car-seat-headrest?var
    iant=9309591109747

    Nie potrafie tego namierzyć w PL bo pewnie nie znam słowa kluczowego.
    Jak to coś się nazywa? A jak już znajdę, to ma mieć jakieś atesty? Tak
    sobie myślę czy w momencie wypadku nie zrobi więcej szkody ...

  • 2. Data: 2020-04-12 12:57:37
    Temat: Re: Dodatek do zagłówka
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.pieszy.na.przejsciu heby pisze tak:

    > Nie potrafie tego namierzyć w PL bo pewnie nie znam słowa
    > kluczowego. Jak to coś się nazywa?

    suszarka na skarpetki 12v ;)

    Ale tandeta za 60 funtów. Plastik pęka już od patrzenia na to. Co ona
    niby miałaby robić siedzącemu? Na głowę za szeroka na bary za wąska.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 3. Data: 2020-04-12 13:52:25
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    heby w

    > FB atakuje mnie reklamami gadżetu do samochodu. No i tak sobie myśle,
    > może faktycznie. Znalazłem angielski:

    > https://iwantzone.com/products/car-seat-headrest?var
    iant=9309591109747

    Ale cena.

    > Nie potrafie tego namierzyć w PL bo pewnie nie znam słowa kluczowego.

    https://lmgtfy.com/?q=zag%C5%82%C3%B3wek+boczny+do+s
    amochodu&iie=1

    HTH

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2020-04-12 15:40:19
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 12/04/2020 12:57, PiteR wrote:
    > Ale tandeta za 60 funtów. Plastik pęka już od patrzenia na to.

    Może ma własnie pękać. W razie wypadku masz nie wyjmować jej z wnątrza
    czaszki.

    > Co ona
    > niby miałaby robić siedzącemu? Na głowę za szeroka na bary za wąska.
    Zamiast przytulać okno w trakcie jazdy, przytulasz takie coś. Spanie
    kiedy głowa pezustanie wali w szybę jest średnio komfortowe.

    Dzieci nie miały problemu kiedy jeździły w fotelikach botam tego typu
    detale są wbudowane w fotel. Teraz, na podstawkach, widzę że jest problem.

  • 5. Data: 2020-04-12 15:45:16
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 12/04/2020 13:52, N Tom wrote:
    > https://lmgtfy.com/?q=zag%C5%82%C3%B3wek+boczny+do+s
    amochodu&iie=1

    Wystarczyło podać "Zagłówek boczny" bez złosliwości.

    Problem w tym że to juz sprawdzałem. Nic podobnego pod tym hasłem się
    nie znajduje w sensownych cenach.

    https://allegro.pl/listing?string=zag%C5%82%C3%B3wek
    %20boczny&bmatch=baseline-al-product-cl-eyesa2-engag
    -dict43-aut-1-2-0318

    Owszem, są takie na ali:

    https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiat
    ive_id=SB_20200412054302&SearchText=zag%C5%82%C3%B3w
    ek+boczny

    Ale ja pytam cz w PL ktoś ma.

    Zeby nie było że nie zadałem sobie trudu:

    https://allegro.pl/oferta/zaglowek-samochodowy-kszta
    lt-u-ps-8917942520

    Tylko że cena kosmiczna. Skoro na ali są za 40 dychy to spodziewam się w
    PL za 80-90.

  • 6. Data: 2020-04-12 15:50:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 12 Apr 2020 15:45:16 +0200, heby

    > Skoro na ali są za 40 dychy to spodziewam się
    > w PL za 80-90.

    Co Ci przeszkadza zamówić z Ali?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2020-04-12 16:11:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.zimowki.latem heby pisze tak:

    > Zamiast przytulać okno w trakcie jazdy, przytulasz takie coś.
    > Spanie kiedy głowa pezustanie wali w szybę jest średnio
    > komfortowe.

    Tak i ci sie odsuwa bo sie plastik wyrobił. Głowa waży z 5kg.
    To jest za delikatne.

    > Dzieci nie miały problemu kiedy jeździły w fotelikach botam tego
    > typu detale są wbudowane w fotel. Teraz, na podstawkach, widzę że
    > jest problem.

    Ile tych dzieci x 40zł? Weż heby zainwestuj w coś porządniejszego ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 8. Data: 2020-04-12 16:15:44
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 12/04/2020 15:50, Myjk wrote:
    > Co Ci przeszkadza zamówić z Ali?

    Niejasna sytuacja z paczkami. Część paczek utknełą gdzieś w połowie
    marca w PL. Dwie paki wróciły do Chin, prawdopodobnie zawrócone na
    granicy, bez słowa wyjaśnienia (w środku duperele).

    Ogólnie przechodzą, ale nie wiem w jakim procencie.

  • 9. Data: 2020-04-12 16:17:34
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 12/04/2020 16:11, PiteR wrote:
    > zainwestuj w coś porządniejszego ;)

    Zapropnuj. Kasa jest drugorzędna, ale jednoczesnie jeśli mam za coś
    płacić to raczej za jakość niż za to że kojeny Janusz biznesu importuje
    chińskie gówno z własnymi napisami nazywajac się producentem. Masz jakaś
    propozycję?

  • 10. Data: 2020-04-12 21:02:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.korona heby pisze tak:

> [...]
    > coś płacić to raczej za jakość niż za to że kojeny Janusz biznesu
    > importuje chińskie gówno z własnymi napisami nazywajac się

    ok poprzegladalem i szału nie ma, zwracam honor

    https://www.aliexpress.com/item/4000753538460.html
    https://www.aliexpress.com/item/4000586653057.html
    https://www.aliexpress.com/item/4000340957495.html
    https://www.aliexpress.com/item/32974467837.html