  • 11. Data: 2009-05-04 00:32:05
    Temat: Re: Domena i strona www
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > ja zaczynam coraz bardziej sklaniac sie ku nazwa.pl, ale nic na szybko
    > A.

    To zastanów się dobrze... Kiedyś to była dobra firma lecz obecnie nie dzieje
    się tam dobrze. Oto moje spostrzeżenia:

    1. Po 2 latach eksploatacji serwera Provider 30+ cofnięto mi rabat mimo iż
    na 3 miesiące przed upływem okresu rozliczeniowego otrzymałem obietnicę
    kontynuacji tego rabatu. Nie jestem prawnikiem więc jednynie przypuszczam są
    to praktyki zahaczające o jakiś paragraf.

    2. Jeden z klientów zrobił reklamę ogólnopolską i przekroczył 150% dziennego
    transferu któregoś dnia lub nawet 2 dni z rzędu. W efekcie drastycznie
    obniżono prędkość transferu dla całego serwera - co jest zgodne z
    regulaminem. Na jak długo? NA ZAWSZE! W regulaminie nie ma słowa o tym jakie
    warunki trzeba spełnić aby odzyskać przepustowość łącza. Wszystko zależy od
    widzimisię administratora. Na infolinii powiedziano mi, że kryteria są
    określone lecz nie ujawnią ich. W efekcie nie miałbym szans na wykorzystanie
    limitu przyznanego transferu bez interwencji w kierownictwie firmy.
    Wyjaśnię, że transfer wykorzystałem w zaledwie 70% tak czy owak..

    3. Bardziej złożone pytania techniczne zazwyczaj kończą się odpowiedzią
    "tego nie da się zrobić" albo "to jest usługa płatna". Gdy natomiast dotrze
    się do administratora starszej daty to okazuje się, że da się to zrobić i to
    za darmo.

    4. Bazy danych maja ograniczenie do 500MB więc można zapomnieć o większym
    projekcie. Mozna sobie powiększyć 2x taką bazę kupując serwer dedykowany
    bazy danych lecz jego koszt wynosi prawie tyle co serwera WWW.

    5. Brak możliwoiści łagodnego rozwoju własnej działalności. Przykładowo
    jeśli został wykorzystany jakiś parametr serwera to nie można dokupić
    kawałka usługi i trzeba od razu zainwestować w drugi serwer. Wywalenie
    1800zł na jednego klienta, który już nie zmieścił się w ramach usługi jest
    bolesne.

  • 12. Data: 2009-05-05 20:34:45
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > ostatnio a to jakies bzdurne wymuszenie zmiany hasel o czym
    > bynajmniej
    > nie raczyli poinformowac mailem (przy okazji - ciekawy artykulik

    Witam!

    Zmiana byla wqrwiajaca to fakt,
    ale z tego co pamietam to powiadamiali.
    Tylko ja np. kiedys nie zmienilem maila
    w panelu klienta i korespondencja szla sie....

    Co do wqrzajacych rzeczy to brak
    mozliwosci zakladania subdomen.
    jak masz domene: adam.pl
    to nie zalozysz sklep.adam.pl biuro.adam.pl......
    No chyba ze sie cos zmienilo ale watpie.

    Pzdr
    KKobus