  • 1. Data: 2009-04-27 14:07:31
    Temat: Problem z linkiem jako obrazek w komórce tabeli
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Witam,

    Mam tabelę z danymi, gdzie w komórach, oprócz tekstu, są także
    małe rysunki.
    Te rysunki to linki do kolejnych stron witryny.

    Problem w tym, że gdy formatuję to za pomocą CSS:

    td a:link { text-decoration: none; color: azure }
    td a:visited { text-decoration: none; color: azure }
    td a:hover {text-decoration: none; color: azure}

    W FF 3.0 wszystko jest OK, natomiast w IE6 wokół rysunków
    są obwódki - nie wiem, jak je usunąć.

    Ktoś podpowie?

    Pozdrawiam,
    pbjs

  • 2. Data: 2009-04-28 06:25:15
    Od: Ru <c...@g...com>

    On Apr 27, 4:07 pm, pbjs <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    > td a:hover {text-decoration: none; color: azure}
    >
    > W FF 3.0 wszystko jest OK, natomiast w IE6 wokół rysunków

    A uzywales najpierw jakiegos CSS reset? Jesli nie to polecam, pozniej
    jak cos w ktorej przegladarce bedzie zbednego to bedziesz wiedzial
    przynajmniej ze to Twoja wina ;) A co do obwodek to pewnie sa tez
    dlatego ze te obrazki sa linkami gdzies.
    Moze sprobuj cos w stylu:
    td a img { border: none;} ?

  • 3. Data: 2009-04-28 06:25:57
    Od: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pbjs <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > td a:hover {text-decoration: none; color: azure}
    >
    > W FF 3.0 wszystko jest OK, natomiast w IE6 wokół rysunków

    Spróbuj:
    img {...; border:0;}

    Andrzej.

  • 4. Data: 2009-04-28 06:31:35
    Od: plex <p...@b...pl>

    pbjs pisze:
> [...]
    > td a:hover {text-decoration: none; color: azure}
    >
    > W FF 3.0 wszystko jest OK, natomiast w IE6 wokół rysunków

    takie ciemne niebieskie?
    to border pewnie skoro rysunek jest linkiem to musi byc na 0

  • 5. Data: 2009-04-28 20:55:28
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    "border" pomogło, dziękuję.

    pbjs