  • 1. Data: 2009-04-25 17:55:07
    Temat: Jak formatowac tresc pola textarea?
    Od: Paweł <b...@w...pl>

    Witam
    Mam zrobiony formularz, ktory przy pomocy funkcji PHP przesyla dane do bazy
    MySQL. Problem w tym, ze przesylany tekst nie jest obrobiony, a przez to
    jest niezbyt estetycznie prezentowany na stronie.
    Szukam jakiejs funkcji, czy innego rozwiazania - jak do formularza, a
    glownie do pola textarea dodac zestaw przyciskow formatujacych w stylu
    programu Word czy Writer z OO. Chodzi o formatowanie typu: wyrownywanie,
    pogrubianie, podkreslanie, wypunktowanie, wstawianie tabel, linkow i
    obrazkow. Takie rozwiazania sa w m.in. w Joomli, a ja chcialbym cos takiego
    zaimpementowac recznie do swojego prostego formularza.
    Z czego moge korzystac, czy sa jakies gotowce pozwalajace tylko wstawic
    odpowiedni kod do skryptu?
    Czy po zastosowaniu takiego elementu mozna kopiowac juz sformatowany tekst z
    innego programu w sposob niezmieniony do formularza?
    Formularz moj jest oczywiscie w html'u osadzonym wewnatrz funkcji PHP, wiec
    dobrze by bylo by mozna bylo formatowac tekst bez przeladowania strony.
    Poradzcie mi czego mam szukac, bo kompletnie niewiem jak to ugryzc.

    Pozdrawiam
    Paweł

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4035
    (20090425) __________

  • 2. Data: 2009-04-25 20:09:42
    Temat: Re: Jak formatowac tresc pola textarea?
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>

    Paweł pisze:
> [...]
    > strony.
    > Poradzcie mi czego mam szukac, bo kompletnie niewiem jak to ugryzc.

    TinyMCE http://tinymce.moxiecode.com/examples/full.php - funkcje oczywiscie mozna
    dodawac i usuwac

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 3. Data: 2009-04-26 08:48:28
    Od: "Laser" <k...@g...pl>

    TinyMCE, FCKeditor i pare innych

  • 4. Data: 2009-04-27 06:14:25
    Od: plex <p...@b...pl>

    http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex16/openwysiw
    yg/index.htm
    http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex16/richtexte
    ditor/index.htm

  • 5. Data: 2009-04-28 18:30:51
    Od: Paweł <b...@w...pl>

    Dzieki chlopaki, o takie rzeczy mi chodzilo :-)

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4040
    (20090428) __________