  • 1. Data: 2009-03-03 10:56:50
    Temat: Doradzcie wybor telefonu
    Od: " TomKus" <t...@N...gazeta.pl>

    WItam.
    Niedlugo koncyz mi sie umowa w plusie i bede chcial zmienic sobie telefon...
    ale juz dawno "odpadlem" jesli chodzi o nowinki i trendy w telefonach. Dlatego
    mam nadzieje ze cos doradzicie :)
    Przez kilka lat bylem wiernym fanem Nokii, potem "zmienilem barwy" na SE i sie
    dziwilem jak Nokia mogla tego nie miec.. A juz zwlaszcza spasowal mi sposob
    pisania smsow, inny i IMO lepszy niz w Nokii.
    Aktualnie w posiadaniu - SE K750i
    Moje oczekiwania:
    1. Wyswietlacz - musi byc zdecydowanie wiekszy niz w K750i. I to nie tylko o
    rozdzielczosc chodzi a takze przede wszystkim o fizycznie wieksze wymiary.
    2. Bateria. &50 laduje raz na tydzien i chcialbym by tak bylo dalej:)
    3. Cena - no nie mam samiaru przesadnie skapic, ale tez nie mam ochoty
    przeplacac tylko dlatego by by "w zgodzie z trendem".
    Wodotryski moga byc, ale wcale nie musza.

    Tylko nie piszcie ze "tak to tylko w erze" :)

    T.

  • 2. Data: 2009-03-03 11:39:09
    Temat: Re: Doradzcie wybor telefonu
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > 2. Bateria. &50 laduje raz na tydzien i chcialbym by tak bylo dalej:)

    k750 raz na tydzien? uzywasz w ogole tego telefonu ?

  • 3. Data: 2009-03-03 11:44:20
    Od: " " <t...@g...pl>

    BearBag <c...@g...com> napisał(a):

    > k750 raz na tydzien? uzywasz w ogole tego telefonu ?

    Nie, skad. Lezy na polce i sie kurzy.

    Glupie pytanie..

  • 4. Data: 2009-03-03 11:51:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqa.googlegroups.com...

    > k750 raz na tydzien?

    Nic w tym dziwnego. U mnie bateria trzyma ~ 6dni.

    > uzywasz w ogole tego telefonu ?

    A ty używasz chodź odrobinę mózgu? Czemu wysyłasz w ISO-8859-1?

  • 5. Data: 2009-03-03 12:32:52
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości grup

    g2000yqa.googlegroups.co
    m...

    > Nic w tym dziwnego. U mnie bateria trzyma ~ 6dni.

    Ile godzin dziennie/tygodniowo rozmawiasz?

    Mariano Italiano

  • 6. Data: 2009-03-03 13:13:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl> napisał w
    wiadomości grup > Ile godzin dziennie/tygodniowo rozmawiasz?

    Tygodniowo:
    ~12-15 min rozmowy
    35 - 40 sms
    1-2 mms
    30 min w javie
    9-10 zdjęć.

  • 7. Data: 2009-03-03 15:03:21
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Tygodniowo:
    > ~12-15 min rozmowy
    > 35 - 40 sms
    > 1-2 mms
    > 30 min w javie
    > 9-10 zdjęć.

    Szukaj gadzetu nie telefonu. :PPPP

  • 8. Data: 2009-03-03 17:20:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Szukaj gadzetu nie telefonu. :PPPP

    Ja nie szukam telefonu. Mi ten w zupełności wystarcza.

  • 9. Data: 2009-03-03 20:54:38
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > A ty używasz chodź odrobinę mózgu? Czemu wysyłasz w ISO-8859-1?

    bardzo mila wypowiedz i na jakim poziomie.
    dla twojej wiadomosci pisze bezposrednio z googli a w firmie mamy
    wylacznie ENG.

  • 10. Data: 2009-03-04 08:09:18
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    >>> 1-2 mms
    >>> 30 min w javie

    > Ja nie szukam telefonu. Mi ten w zupełności wystarcza.

    Hehehe no tak ;)