    From: " TomKus" <t...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Doradzcie wybor telefonu
    Date: Tue, 3 Mar 2009 10:56:50 +0000 (UTC)

    WItam.
    Niedlugo koncyz mi sie umowa w plusie i bede chcial zmienic sobie telefon...
    ale juz dawno "odpadlem" jesli chodzi o nowinki i trendy w telefonach. Dlatego
    mam nadzieje ze cos doradzicie :)
    Przez kilka lat bylem wiernym fanem Nokii, potem "zmienilem barwy" na SE i sie
    dziwilem jak Nokia mogla tego nie miec.. A juz zwlaszcza spasowal mi sposob
    pisania smsow, inny i IMO lepszy niz w Nokii.
    Aktualnie w posiadaniu - SE K750i
    Moje oczekiwania:
    1. Wyswietlacz - musi byc zdecydowanie wiekszy niz w K750i. I to nie tylko o
    rozdzielczosc chodzi a takze przede wszystkim o fizycznie wieksze wymiary.
    2. Bateria. &50 laduje raz na tydzien i chcialbym by tak bylo dalej:)
    3. Cena - no nie mam samiaru przesadnie skapic, ale tez nie mam ochoty
    przeplacac tylko dlatego by by "w zgodzie z trendem".
    Wodotryski moga byc, ale wcale nie musza.

    Tylko nie piszcie ze "tak to tylko w erze" :)

    T.