  • 1. Data: 2009-03-03 11:37:19
    Temat: Mobilking <->Era
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Czy stawki rozmow i smsow sa traktowane miedzy tymi sieciami jak w
    jednej sieci ? Znajomy upiera sie ze dzwoniac z TT na MK schodza mu
    normalne minuty z pakietu TT po 29gr. Jak jest z smsami, czy w TT
    dziala pakier smsy za 1gr takze do MK ?

  • 2. Data: 2009-03-03 11:51:32
    Temat: Re: Mobilking <->Era
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > jednej sieci ? Znajomy upiera sie ze dzwoniac z TT na MK schodza mu
    > normalne minuty z pakietu TT po 29gr. Jak jest z smsami, czy w TT

    Teoretycznie powinno byc traktowane jak do innej sieci.
    W praktyce nie probowalem jeszcze (ale ktos tu na grupie chyba pisal, ze
    faktycznie jak za wewnatrzsieciowe).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-03-03 12:07:23
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    SDD wrote:

    > Teoretycznie powinno byc traktowane jak do innej sieci.
    > W praktyce nie probowalem jeszcze (ale ktos tu na grupie chyba pisal, ze
    > faktycznie jak za wewnatrzsieciowe).

    Z mojego TT schodzi, jak za pozasieciowe

    M.

  • 4. Data: 2009-03-03 20:55:42
    Od: "ekrzysiek" <s...@s...comspam>

    > Z mojego TT schodzi, jak za pozasieciowe
    >
    > M.

    w NPB liczy jako "Tanie połączenia" czyli w sieci :)

    --

    Pozdrawiam.

    ekrzysiek

  • 5. Data: 2009-03-04 08:35:12
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    BearBag pisze:
> [...]
    > jednej sieci ? Znajomy upiera sie ze dzwoniac z TT na MK schodza mu
    > normalne minuty z pakietu TT po 29gr. Jak jest z smsami, czy w TT

    Mobilking to inna sieć niż Era w sensie rozliczeń za połączenia. Co
    prawda Mobliking dzierżawi od Ery infrastrukturę, ale to inna sieć, więc
    Era obcina sobie tak jak przy połączeniach poza sieć.
    | antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
    | TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!! WWW.TK.PL |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 6. Data: 2009-03-04 19:35:25
    Od: "PiotrekN" <n...@g...com>

    "ekrzysiek" <s...@s...comspam> wrote in message

    > w NPB liczy jako "Tanie połączenia" czyli w sieci :)

    Potwierdzam, byłem bardzo zdziwiony bo Heyah z kolei jest liczona jako obca
    sieć, wg mnie chwilowy błąd ich systemów.

    pzdr
    PiotrekN

  • 7. Data: 2009-03-05 19:08:44
    Od: Duke <d...@u...pl>

    SDD pisze:

    > W praktyce nie probowalem jeszcze (ale ktos tu na grupie chyba pisal, ze
    > faktycznie jak za wewnatrzsieciowe).

    Bo promocja jest:
    http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
    s/ind/MVNO_reg_ofert_specjalnej.pdf

  • 8. Data: 2009-03-05 19:22:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Duke" <d...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Bo promocja jest:
    > http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
    s/ind/MVNO_reg_ofert_specjalnej.pdf

    Dzieki, dobrze wiedziec :)
    Czyli abonenci (oprocz Era Mix) placa jak za wewnatrzsieciowe, uzytkownicy
    Tak-Taka jak za pozasieciowe.
    Ciekawe, czy to dotyczy Heyaha i TuBiedronki - pewnie tez, bo nie napisali,
    ze ten dostawca nie moze byc samą PTC :)

    Pozdrawiam
    SDD