  • 1. Data: 2016-04-04 11:54:09
    Temat: Dorobienie/ naprawa kluczyka do centralnego
    Od: max <m...@w...eu>

    Ile kosztuje dorobienie pilota do centralnego zamka ? corsa c 2005 rok

    mam kluczyk z pilotem, ale powypadały przyciski i nie wiem czy działa i
    wystarczy przelozyc, czy trzeba robić od nowa
    z kluczyka otwiera wszystko normalnie

  • 2. Data: 2016-04-04 15:36:21
    Temat: Re: Dorobienie/ naprawa kluczyka do centralnego
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-04-04 o 11:54, max pisze:
    > Ile kosztuje dorobienie pilota do centralnego zamka ? corsa c 2005 rok

    ASO tu raczej biura nie ma:) tam zadzwon najpierw

    > mam kluczyk z pilotem, ale powypadały przyciski i nie wiem czy działa i
    > wystarczy przelozyc, czy trzeba robić od nowa
    > z kluczyka otwiera wszystko normalnie

    mzoesz też kupić sobie alarm gadający po CAN i wtedy masz inne piloty i
    problem z głowy.

  • 3. Data: 2016-04-04 16:12:19
    Od: max <m...@w...eu>

    W dniu 2016-04-04 o 15:36, sirapacz pisze:

    > ASO tu raczej biura nie ma:) tam zadzwon najpierw

    > mzoesz też kupić sobie alarm gadający po CAN i wtedy masz inne piloty i
    > problem z głowy.

    ASO heh :) porada super :)

  • 4. Data: 2016-04-04 17:44:09
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > ASO heh :) porada super :)

    poza ASO ciezko bedzie ci kupic i wpisac do centralki oryginalnego pilota
    rozwiazanie na nieorginalnym podalem ci nizej

  • 5. Data: 2016-04-04 18:04:25
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Użytkownik "max" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ile kosztuje dorobienie pilota do centralnego zamka ? corsa c 2005 rok

    Serwis (dorabianie kluczy), w którym naprawiałem kluczyk do Vectry kilka lat
    temu, proponował mi nowy, składany klucz za 300zł (naprawa kosztowała 100)

    --
    Axel

  • 6. Data: 2016-04-04 18:30:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** max pisze tak:

> [...]
    >
    > mam kluczyk z pilotem, ale powypadały przyciski i nie wiem czy
    > działa i wystarczy przelozyc, czy trzeba robić od nowa

    Wsadz baterię i zewrzyj śrubokrętem pola kontaktowe przycisków. Albo po
    prostu naciśnij switch pod guzikiem jeśli taki jest czy pilot zadziała.

    Jeśli zadziała to supcio, szukaj obudowy i przełóż. Jak obudowa
    nieosiągalna to można płytkę przełożyć do innej. Pilot bedzie większy
    ale działający.

    Jeśłi uwalone są switche to można je wylutowac i dać nowe.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 7. Data: 2016-04-05 10:51:58
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

> [...]
    >
    > mam kluczyk z pilotem, ale powypadały przyciski i nie wiem czy działa i
    > wystarczy przelozyc, czy trzeba robić od nowa

    Podobno na giełdach elektronicznych (typu Wolumen) są fachowcy od
    dorabiania pilotów.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2016-04-05 23:27:10
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 4 Apr 2016 17:44:09 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    >poza ASO ciezko bedzie ci kupic i wpisac do centralki oryginalnego pilota

    Większość punktów dorabiania kluczy to zrobi. Jak nie wprogramuje do
    centralki nowego pilota (w niektórych markach można to zrobic samemu),
    to sklonuje tego starego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 9. Data: 2016-04-06 09:20:00
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-04-05 o 23:27, j...@i...pl pisze:

    > Większość punktów dorabiania kluczy to zrobi. Jak nie wprogramuje do
    > centralki nowego pilota (w niektórych markach można to zrobic samemu),
    > to sklonuje tego starego.

    ty mówisz o immo a on o pilocie zamontowanym w kluczyku.

  • 10. Data: 2016-04-06 11:13:40
    Od: pwz <p...@o...eu>

> [...]
    >
    > mam kluczyk z pilotem, ale powypadały przyciski i nie wiem czy działa i
    > wystarczy przelozyc, czy trzeba robić od nowa

    Dwie opcje:
    1. Pojechać do warsztatu, który dorabia i programuje kluczyki. Koszt
    kilkudziesięciu (do 100-150 - przynajmniej kilka lat temu, zależy od
    auta) zł.
    2. Kupić np. na Allegro samą obudowę kluczyka i przełożyć do nowej
    obudowy płytkę i sam klucz. Koszt 10-15 zł (z przesyłką).
    Link:
    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =obudowa+kluczyka+corsa+c&bmatch=base-relevance-aut-
    1-2-0406

    pwz