    From: WeirdoOne <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Download i błąd pobierania
    Date: Tue, 21 Feb 2012 16:51:08 +0100

    Witam

    Mam problem ze ściągnięciem pewnego programu z sourceforge.net. Program
    pobierałem po kilka razy. Przeglądarka(Opera) wykazywała za każdym razem
    poprawne pobranie. Niestety po sprawdzeniu hash okazywało się że każdy z
    teoretycznie jednakowych plików jest inny. Porównałem ze sobą 2 downloady
    tego samego pliku i przy pomocy Total Commandera co wykazało ok 30
    jednobajtowych różnic w 16 MB pliku.

    Sytuacja pojawiała się wcześniej z innymi plikami. Czasami n-te pobranie
    okazywało się pozbawione wad. Zdarzyła mi się także automatyczna
    aktualizacja Javy, która była zepsuta.

    Zastanawia mnie co może być tego przyczyną, bo z tego co wiem, to protokół
    TCP powinien we wszystkich przypadkach zapewnić bezbłędną transmisję.

    Jak myślicie? Czy to błąd po stronie serwerów czy może po mojej stronie?
    No i oczywiście Co jest tego przyczyną?