  • 1. Data: 2012-02-21 15:51:08
    Temat: Download i błąd pobierania
    Od: WeirdoOne <t...@g...com>

    Witam

    Mam problem ze ściągnięciem pewnego programu z sourceforge.net. Program
    pobierałem po kilka razy. Przeglądarka(Opera) wykazywała za każdym razem
    poprawne pobranie. Niestety po sprawdzeniu hash okazywało się że każdy z
    teoretycznie jednakowych plików jest inny. Porównałem ze sobą 2 downloady
    tego samego pliku i przy pomocy Total Commandera co wykazało ok 30
    jednobajtowych różnic w 16 MB pliku.

    Sytuacja pojawiała się wcześniej z innymi plikami. Czasami n-te pobranie
    okazywało się pozbawione wad. Zdarzyła mi się także automatyczna
    aktualizacja Javy, która była zepsuta.

    Zastanawia mnie co może być tego przyczyną, bo z tego co wiem, to protokół
    TCP powinien we wszystkich przypadkach zapewnić bezbłędną transmisję.

    Jak myślicie? Czy to błąd po stronie serwerów czy może po mojej stronie?
    No i oczywiście Co jest tego przyczyną?

  • 2. Data: 2012-02-22 16:34:25
    Temat: Re: Download i błąd pobierania
    Od: WeirdoOne <t...@g...com>

    Problem rozwiązany - wystarczył reset modemu.
    --
    WeidoOne