  • 1. Data: 2023-04-23 13:44:18
    Temat: Drogie akumulatory Parkside z Lidla?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Akumulator droższy od narzędzia:
    www.lidl.pl/p/parkside-performance-akumulator-smart-
    paps-208-a1-20-v-8-ah-z-bluetooth/p100348986
    Rzeczywiście wart ceny?

  • 2. Data: 2023-04-23 14:32:39
    Temat: Re: Drogie akumulatory Parkside z Lidla?
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 23.04.2023 o 13:44, ąćęłńóśźż pisze:
    > Akumulator droższy od narzędzia:
    > www.lidl.pl/p/parkside-performance-akumulator-smart-
    paps-208-a1-20-v-8-ah-z-bluetooth/p100348986
    > Rzeczywiście wart ceny?

    Z Lidla? Nie wart!

    Jeszcze nie trafiłem na narzędzie z Lidla trochę bardziej skomplikowane
    od młotka, które byłoby warte swojej ceny.
    Ale próbuj :)

    Moja ostatnia próba to pilarka stołowa, w której zdechł silnik
    (szczotkowy) zintegrowany z przekładnią. Cena nowego silnika była
    porównywalna z całą piłą, więc wszystko zgarnąłem, odzyskałem garść
    wkrętów a resztę wywaliłem do skrzyni ze złomem i kupiłem Makitę. Dwa
    razy droższa ale tnie idealnie i silnik indukcyjny bez przekładni.

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 3. Data: 2023-04-23 20:52:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 kwietnia 2023 o 14:32:42 UTC+2 Wiesiaczek napisał(a):
> [...]
    > wkrętów a resztę wywaliłem do skrzyni ze złomem i kupiłem Makitę. Dwa
    > razy droższa ale tnie idealnie i silnik indukcyjny bez przekładni.

    Co tu ruska kurwo robisz. Wypierdalaj pod Bachmut.

  • 4. Data: 2023-04-24 10:04:55
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 23.04.2023 o 13:44, ąćęłńóśźż pisze:
    > Akumulator droższy od narzędzia:
    > www.lidl.pl/p/parkside-performance-akumulator-smart-
    paps-208-a1-20-v-8-ah-z-bluetooth/p100348986
    > Rzeczywiście wart ceny?

    Jeśli spojrzysz na ceny innych akumulatorów, to jest to chyba najtańszy
    akumulator 18 V na rynku licząc w PLN/Ah.
    Masz do niego też dostępną tanią, szybką ładowarkę.
    Przejściówkę sobie drukujesz i masz całkiem dobre i pojemne źródło
    zasilania do swoich nowych i obecnych elektronarzędzi.
    Z tego co widziałem na YT to akumulator ma deklarowaną pojemność i daje
    sobie radę z trudnymi narzędziami.
    Ma wbudowany regulowany układ odcięcia przy dużym prądzie co wydłuża
    życie akumulatora i elektronarzędzi ale w testach niektórzy traktują to
    jako wadę.

    Co do samych narzędzi z Lidla, jeśli są na promocji, kosztują 25-30%
    tego co narzędzie Makity a Ty nie planujesz używać ich zarobkowo to
    warto je kupić.
    Masz na badziew trzy lata gwarancji, jeśli używasz regularnie to się
    rozsypie i przyślą Ci nowe, jeśli bardziej cieszą oko niż pracują to
    mogą leżeć na półce i z 10 lat.
    Narzędzia te spełniają swoje podstawowe funkcje, piły tną, wiertarki
    wiercą itd.
    Jakość tego i wygoda obsługi jest często taka sobie ale zawsze dużo
    powyżej chińskich badziew.

    --
    AWa.

  • 5. Data: 2023-04-24 12:49:41
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2023-04-24 o 10:04, Andrzej W. pisze:
> [...]
    > wiercą itd.
    > Jakość tego i wygoda obsługi jest często taka sobie ale zawsze dużo

    Wieki temu kupiłem w Makro jakąś tanią akumulatorową
    wiertarko-wkrętarkę. Po 15..20 latach jej użycie polegało na ciągłym
    trzymaniu akumulatora w ładowarce.
    Dlatego uznałem, że skoro i tak używam jej tylko w domu to następną
    kupię sobie normalną - nie akumulatorową i wtedy akurat była w Lidlu
    promocja. Wiertarko wkrętarka Parkside za 99,99 z 5m kablem.
    Dlatego nie interesuje mnie po ile są akumulatory :)
    P.G.

  • 6. Data: 2023-04-24 17:16:56
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 24.04.2023 o 12:49, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > promocja. Wiertarko wkrętarka Parkside za 99,99 z 5m kablem.
    > Dlatego nie interesuje mnie po ile są akumulatory :)

    A wystarczyło wymienić aku.