eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrop resistorDrop resistor
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <m...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Drop resistor
    Date: Tue, 14 May 2013 23:37:41 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 10
    Message-ID: <kmuar1$hdu$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-186-73.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1368567457 17854 89.68.186.73 (14 May 2013 21:37:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 May 2013 21:37:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
    Thunderbird/17.0.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2492097
    [ ukryj nagłówki ]

    Jest sobie taki dynks, co się z angielska nazywa "drop resistor". Z
    tego, co się orientuję, ma on wpływ na działanie jakiegoś elektrozaworu
    sterującego ciśnieniem w ASB. I tu pytanie raczej do znawców tematu, a
    nie teoretyków - czy niewłaściwe parametry pracy tego rezystora mogą być
    przyczyną szarpania podczas zmiany biegów? U mnie to szarpanie
    szczególnie odczuwalne jest przy redukcji i objawia się po przejechaniu
    jakiegoś dystansu, co mogłoby wskazywać na zmiany temperaturowe.

    Pozdrawiam
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: