  • 1. Data: 2018-04-23 08:03:34
    Temat: Drozszy przeglad
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://moto.pl/MotoPL/7,88389,23210418,ministerstwo-
    wycofuje-sie-z-podwyzek-oplat-za-przeglad-techniczny
    .html

    Niby wycofuje, ale dla spoznialskich bedzie 2x drozej.

    Tylko czy to przepis, czy dopiero projekt ?

    Swoja droga dosc dziwne - prywatna stacja bedzie nakladac "kare" i
    brac do wlasnej kieszeni ?

    J.

  • 2. Data: 2018-04-23 11:00:00
    Temat: Re: Drozszy przeglad
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > Tylko czy to przepis, czy dopiero projekt ?
    >
    > Swoja droga dosc dziwne - prywatna stacja bedzie nakladac "kare" i

    Mam wrażenie ze szukasz logiki w niewłasciwych miejscach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 3. Data: 2018-04-23 20:25:15
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-23 o 08:03, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Tylko czy to przepis, czy dopiero projekt ?
    >
    > Swoja droga dosc dziwne - prywatna stacja bedzie nakladac "kare" i

    Ty idź no tam okraść kogoś, od każdego okradzionego zapłacisz nam 23zł a
    potem jeszcze procent od wszystkiego co zarabiasz

  • 4. Data: 2018-04-23 20:35:52
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 23.04.2018 o 08:03, J.F. pisze:
    > prywatna stacja bedzie nakladac "kare" i
    > brac do wlasnej kieszeni ?

    Weź poczytaj sobie jak działa "prywatna" stacja diagnostyczna.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2018-04-23 20:41:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

> [...]
    >
    > Tylko czy to przepis, czy dopiero projekt ?
    >
    > Swoja droga dosc dziwne - prywatna stacja bedzie nakladac "kare" i

    Dzięki. To jutro trzeba jechać po starej cenie załatwić.

    Wahacze dolne dziś wymieniłem. Jakichś szalonych luzów nie miały.
    Przeguby kulowe mniej wybite niż tuleje.

    Diagnosta panikarz mi się trafił.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 6. Data: 2018-04-23 21:20:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup

    >Weź poczytaj sobie jak działa "prywatna" stacja diagnostyczna.

    A jak ma dzialac ?
    cos 2 zl placi na CEPIK, VAT zgodnie z przepisami, CIT zgodnie z
    przepisami, a teraz zgarnie kare do kieszeni ?

    Rzad taki hojny ? Cos mi sie nie chce wierzyc :-)

    J.

  • 7. Data: 2018-04-24 00:18:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dla tych co nie jezdza na przeglady to milion moze badanie kosztowac.

  • 8. Data: 2018-04-24 21:46:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 23.04.2018 o 21:20, J.F. pisze:
    > A jak ma dzialac ?
    > cos 2 zl placi na CEPIK, VAT zgodnie z przepisami, CIT zgodnie z
    > przepisami, a teraz zgarnie kare do kieszeni ?
    >
    > Rzad taki hojny ? Cos mi sie nie chce wierzyc :-)

    Dopiero teraz doczytałem, że połowę kary będą dostawać stacje. Nie taki
    hojny, tylko chcą zmotywować stacje żeby nie były łaskawe dla
    spóźnialskich - do momentu rozbudowy TDT.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2018-04-24 22:27:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeszcze dwa lata przetrzymam. Potem zarejstruje cienkiego jako zabytkowego? Wpakuje w
    niego z 5-8 tysiecy na naprawy rozne i bede mial w dupie przeglady, zakazy wjazdu do
    centrum itp.

  • 10. Data: 2018-04-24 23:21:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jeszcze dwa lata przetrzymam. Potem zarejstruje cienkiego jako zabytkowego? Wpakuje
    w niego z 5-8 tysiecy na naprawy rozne i bede mial w dupie przeglady, zakazy wjazdu
    do centrum itp.

    A za rok znów ruda wyjdzie. Po 2 latach znów będą dziury w podłodze i
    progach o ile się nie okaże wcześniej, że z powodu zgniłych podłużnic i
    tak już się nic nie da zrobić.

    Zanim zaprowadzisz ten złom do blacharza/lakiernika, który Cię zerżnie
    jak łatwą dziwkę, jedź na porządną stację diagnostyczną i zapytaj czy
    warto w ogóle inwestować w to padło.

    Z reguły już 10-letnie cienkusie są tak wpierdolone przez rudą, że nawet
    koła nie mają się czego trzymać. Ty jak mniemam piszesz o Cienkusiu
    25-letnim?

    Pakowanie w to gówno 5-8 tys. to wyrzucanie kasy w błoto. Lepiej oddać
    to gówno na szrot, dołożyć jeszcze parę grosza do tego co miał byś
    wpakować w ten złom i kupić auto za 10-15 tys. w którego blacharkę nie
    włożysz ani grosza przez najbliższe 7-10 lat. Ewentualnie zrobisz tylko
    maleńkie zaprawki i konserwację. W zamian za to będziesz jeździł taniej
    i o wiele bezpieczniej. Za taką kasę to spokojnie kupisz jakąś Skodę
    Fabię czy Forda Fiestę lub Fusiona, Mazdę 2, Citroena C3, Renault Clio i
    wiele innych fajnych małych aut. Takimi autkami pojeździsz jeszcze parę
    ładnych lat nie mając z nimi żadnych problemów poza wymianami
    eksploatacyjnymi i nie bojąc się, że na stacji diagnostycznej usłyszysz,
    że Ci nie podbiją przeglądu, a auto nadaje się na złom.

    Szkoda kasy pakować w takiego gniota. Tym bardziej, że Cinkuś należy do
    dość awaryjnych. Co prawda części zawieszenia i niektóre inne są tanie
    jak barszcz, ale bez przerwy coś trzeba w nich naprawiać, a mechaników,
    którzy są w stanie go ogarnąć jest coraz mniej. Czy to z powodu
    nieznajomości budowy i działania gaźnika Aisana czy też niechęci do
    napraw za grosze. Jak masz gaźnik Webera czy FOS to pół biedy - ceny są
    znośne, ale jak masz już gaźnik Aisana to ceny totalnie z kosmosu.
    Przeróbki na gaźniki Webera czy FOS nie zawsze się udają.

    I żeby nie było, piszę to jako były użytkownik 2 Cienkusi.