  • 1. Data: 2016-01-04 21:46:51
    Temat: Drukarka tania w eksploatacji i bezproblemowa
    Od: atm <...@v...pl>

    Przed chwila ducha wyzional moj Canon iP4600.
    Ogolnie bede go wspominal raczej zle, pracowal na zamiennikach i
    wielokrotnie zapychaly sie dysze, wielokrotnie tez zdarzalo sie, ze
    drukarka przestawala rozpoznawac atramenty zuzyte w niewielkim stopniu
    (pewnie cos z chipami na kartridzach). Sporo bylo roznych niedomagan.

    Poszukuje nowej taniej atramentowki, do ktorej dostane rowniez tanie
    atramenty, najlepiej bez czipow. Nie oczekuje zaawansowanych funkcji,
    hires czy innych kwiatkow.
    Fajnie gdyby byl automatyczny druk dwustronny ale nie jest to must have.

    Bylbym tez wdzieczny za zasugerowanie malej taniej mono laserowki do
    zastosowania w domowych warunkach.

  • 2. Data: 2016-01-04 21:52:18
    Od: atm <...@v...pl>

    Ktos z Was przerabial np takiego Ricoha?
    http://www.agito.pl/drukarka-laserowa-ricoh-sp-112-p
    l-982870-407428/pd/DCGQ9MBBM/?utm_medium=Feed&utm_so
    urce=Skapiec.pl&utm_campaign=wszystkie&utm_content=1
    1400911

  • 3. Data: 2016-01-04 22:35:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-04 21:52, atm wrote:
    > Ktos z Was przerabial np takiego Ricoha?

    Mono.

    Ja przebije, miesiąc temu wyrwałem z allegro HP 3800n (kolor) za 100zł.
    Drukuje per-fek-cyj-nie. Używane lasery z leasingu miałem juz 3 i żaden
    nie chciał się ani troche popsuć. Nie do zajechania.

  • 4. Data: 2016-01-04 22:54:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 21:52, atm pisze:
> [...]
    l-982870-407428/pd/DCGQ9MBBM/?utm_medium=Feed&utm_so
    urce=Skapiec.pl&utm_campaign=wszystkie&utm_content=1

    Szkoda, że nie kolorowa :-)

    --
    animka

  • 5. Data: 2016-01-04 22:57:58
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > 100zł. Drukuje per-fek-cyj-nie. Używane lasery z leasingu miałem juz 3
    > i żaden nie chciał się ani troche popsuć. Nie do zajechania.

    Miałeś już trzy, tzn, że jednak się psuły.

    --
    animka

  • 6. Data: 2016-01-04 23:12:45
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-04 22:57, Animka wrote:
    > Miałeś już trzy, tzn, że jednak się psuły.

    Nie. Hp 5L dwie sztuki, rozdane po rodzinie (jedna ma już 10 lat pracy
    *po* leasingu i nic się nie popsulo). HP 2200 pracuje do dzisiaj w domu
    (7 rok po leasingu).

  • 7. Data: 2016-01-04 23:33:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    atm wrote:
> [...]
    > Fajnie gdyby byl automatyczny druk dwustronny ale nie jest to must have.
    >
    > Bylbym tez wdzieczny za zasugerowanie malej taniej mono laserowki do

    Epson L110.
    Śmiesznie tani druk na oryginalnych tuszach Epsona.

  • 8. Data: 2016-01-04 23:38:16
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Miałeś już trzy, tzn, że jednak się psuły.

    Niektorzy zbieraja znaczki, inni monety a on drukarki.
    Ty natomiast powinnas zbierac na lekarstwa.

  • 9. Data: 2016-01-04 23:44:20
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > HP 2200 pracuje do dzisiaj w domu (7 rok po leasingu).

    Potwierdzam, HP 2x00 sa nie do zajechania. Ile lat ma moja 2100, to
    nawet nie wiem, ale jakies setki tys na liczniku i wydruki igla.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2016-01-05 00:10:49
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2016-01-04 22:35, Sebastian Biały wrote:

> [...]
    > Drukuje per-fek-cyj-nie. Używane lasery z leasingu miałem juz 3 i żaden
    > nie chciał się ani troche popsuć. Nie do zajechania.

    Dzieki za sugestie; niestety jest zbyt duza. Tonery maja tez "niezle"
    ceny choc pewnie raz kupione bylyby u mnie "na zawsze".