  • 11. Data: 2016-01-05 00:12:06
    Temat: Re: Drukarka tania w eksploatacji i bezproblemowa
    Od: atm <...@v...pl>

    > Epson L110.
    > Śmiesznie tani druk na oryginalnych tuszach Epsona.

    Jest to opcja, co prawda sama drukarka sporo drozsza od tego co
    pierwotnie zakladalem.

  • 12. Data: 2016-01-05 01:12:46
    Od: atm <...@v...pl>

    > Epson L110.
    > Śmiesznie tani druk na oryginalnych tuszach Epsona.

    Mozesz napisac kilka slow o eksploatacji? Ewentualnych problemow z
    zasychaniem atramentu w dyszach (czasem przez kilka dni nie drukuje),
    czy drukarka ma zapedy do wiecznego czyszczenia glowicy.
    Zauwazyles jakies wady?
    Teraz dominuje nowszy model, ktory biore pod uwage: L130

  • 13. Data: 2016-01-05 09:39:33
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-01-05 o 01:12, atm pisze:

> [...]
    > Zauwazyles jakies wady?
    > Teraz dominuje nowszy model, ktory biore pod uwage: L130

    Jeśli chodzi o Epsona L110/L130 to kupuj oryginalne tusze, są śmiesznie
    tanie a ryzyko zatkania dysz jest zdecydowanie dużo mniejsze, braciak
    załatwił swoją po 2-3 miesiącach bo zapomniał o przeczyszczeniu dysz po
    użyciu (głowica zatkana).

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2016-01-05 11:03:50
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2016-01-05 09:39, Chris wrote:

> [...]
    > tanie a ryzyko zatkania dysz jest zdecydowanie dużo mniejsze, braciak
    > załatwił swoją po 2-3 miesiącach bo zapomniał o przeczyszczeniu dysz po

    Tak, widze, ze w przypadku tych Epsonow znika problem drogich
    atramentow: jeden kolor oryginal 70ml kosztuje 22zl.
    Przed chwila zamowilem L130, dzieki za wszystkie odpowiedzi :]

  • 15. Data: 2016-01-05 11:05:51
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-01-05 o 11:03, atm pisze:

    > Tak, widze, ze w przypadku tych Epsonow znika problem drogich
    > atramentow: jeden kolor oryginal 70ml kosztuje 22zl.
    > Przed chwila zamowilem L130, dzieki za wszystkie odpowiedzi :]

    Nie wywal tylko od razu opakowania po tuszu bo tam jest kod :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2016-01-05 11:27:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    atm wrote:

> [...]
    > Zauwazyles jakies wady?
    > Teraz dominuje nowszy model, ktory biore pod uwage: L130

    Tego Epsona L110 mam dwa lata.
    Sprawa nr 1, 2 i 3 to ta drukarka ma pojemniki na tusz o pojemności 70
    ml dla każdego koloru (4 kolory) co sprawia, że można wydrukować
    naprawdę duuużo między uzupełnianiem tuszu. Nadal jadę na tych tuszach
    kolorowych, które były w pudełku z nową drukarką i jeszcze wciąż sporo
    jest. A zdarza mi się drukować zdjęcia wysokiej jakości na papierze foto
    w rozmiarze A4 i 10×15 i to nie sporadycznie. Dopiero niedawno wlałem
    czarny tusz, trochę za wcześnie, bo nie zmieściła się cała butla, ale
    nie mogłem już mentalnie tego znieść, że po 2 latach wciąż jadę na tuszu
    z pudełka z drukarką. Koszt jednej butelki oryginalnego Epsonowskiego
    tuszu 70 ml do tej drukarki to ok. 20 zł :-)
    Przez te 2 lata raz wykonywałem procedurę przepłukiwania dysz, a zdarza
    mi się nie drukować przez 2 tygodnie nic, potem 2 kartki, znowu przerwa
    i nagle 20 zdjęć.
    To nie jest drukarka klasy foto i nie ma profili ICC, ale zdjęcia
    wysokiej jakości drukowane na papierze foto i z ustawieniami foto
    wychodzą lepiej niż odbitki z labu. Do amatorskiego drukowania zdjęć
    jest super.
    Do dokumentów cz-b i kolorowej grafiki biurowej też jest bdb. chociaż to
    nie laser, więc szybkość drukowania wielostronicowych dokumentów jest
    typowa dla atramentówek.
    Przy pierwszym napełnianiu tuszem, po wyjęciu drukarki z pudełka trzeba
    ściśle przestrzegać instrukcji (kranik w tą, nalewanie, włączanie,
    kranik w drugą, czy jakoś tak - trzeba dokładnie przeczytać).
    Z wad - czasami, ale nie często - zdarza się, że na brzegu wydrukowanej
    kartki jest czarna plamka, jakby kartka wychodząc z drukarki zahaczyła
    brzegiem o coś zwilżonego tuszem.
    Podsumowując - nie zamieniłbym się na inną drukarkę.

  • 17. Data: 2016-01-05 11:29:28
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Chris wrote:

    > Nie wywal tylko od razu opakowania po tuszu bo tam jest kod :)

    Kody miały zastosowanie chyba tylko do L100. W każdym razie nie trzeba
    wpisywać żadnych kodów przy napełnianiu L110.

  • 18. Data: 2016-01-05 11:36:59
    Od: atm <...@v...pl>

    > Podsumowując - nie zamieniłbym się na inną drukarkę.

    Dzieki za info, niebawem bede mogl zapomniec o obecnym Canonie :]

  • 19. Data: 2016-01-06 22:38:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 23:38, jakson pisze:

    > Niektorzy zbieraja znaczki, inni monety a on drukarki.
    > Ty natomiast powinnas zbierac na lekarstwa.

    A Ty Jaksonie idź i jeszcze bardziej wybiel sobie twarz.

    --
    animka