  • 1. Data: 2009-01-02 10:50:58
    Temat: Dual sim
    Od: Leszek Zur <t...@t...eu.org.USUNTO>

    Chcę kupić telefon z funkcją dual sim. Ale nie mogę się nigdzie doszukać
    jak z niego wykonuje się połączenia. Czy wszystkie mają "główną" kartę
    sim i żeby zadzwonić z tej drugiej to jakoś muszę się ręcznie przełączyć ?

    Czy też jest w którymś możliwość przypisania numerom z książki
    telefonicznej przez którą kartę należy dzwonić pod ten konkretny numer ?
    A może jest możliwość stworzenia czegoś w rodzaju "dialplanu" czyli
    ustawić żeby przykładowo pod numery zaczynające się od 50 i 51 dzwonić z
    sima pierwszego a pozostałe z drugiego ?

    Leszek

  • 2. Data: 2009-01-02 11:09:15
    Temat: Re: Dual sim
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 02 Jan 2009 11:50:58 +0100, Leszek Zur napisał(a):

    > Chcę kupić telefon z funkcją dual sim. Ale nie mogę się nigdzie doszukać
    > jak z niego wykonuje się połączenia. Czy wszystkie mają "główną" kartę
    > sim i żeby zadzwonić z tej drugiej to jakoś muszę się ręcznie przełączyć ?

    Tak, właśnie tak. Druga służy w zasadzie do odbierania, żeby z niej
    zadzwonić, trzeba ją ręcznie wybrać, to nie są telefony produkowane na
    rynek Banana Republic of Poland. W cywilizowanych krajach ludzie za małe
    pieniadze mają po 300-600 minut w abonamencie, więc nikt się nie bawi
    przełączanie kart, zeby zadzwonić za 2 eurocenty taniej. Albo prawie nikt.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,