  • 1. Data: 2009-10-14 14:13:50
    Temat: Duży Bandit po liftingu 2010
    Od: " mixokret" <m...@N...gazeta.pl>

    Sa już zdjęcia nowego dużego Bandita po liftingu na 2010r.
    Myślę, że wygląd jest inspirowany Hayabusą.
    W sumie nieźle wygląda. Taki trochę turystyk ale FJR :-)

  • 2. Data: 2009-10-14 14:16:40
    Od: " mixokret" <m...@N...gazeta.pl>

    A nie, przepraszam - duży Bandit teraz nazywa się GSX 1250 FA.
    Czyli właściwie to takie "duże jajo"?!
    ??!!!

  • 3. Data: 2009-10-14 21:38:22
    Temat: Re: Duży Bandit po liftingu 2010
    Od: "bald" <lukasz885_usuniesz@usuniesz_gmail.com>

    mixokret wrote:
    > A nie, przepraszam - duży Bandit teraz nazywa się GSX 1250 FA.
    > Czyli właściwie to takie "duże jajo"?!
    > ??!!!

    Duży Bandit to nadal Bandit, a GSX1250FA to właśnie jak piszesz takie duże
    kanciaste "jajko".

    --
    bald
    Suzuki DR750S Big SR41A