  • 1. Data: 2009-10-12 19:27:47
    Temat: po kradzieży - jak coś wytłuc z firmy ochroniarskiej
    Od: a...@h...pl

    Witam i szukam porady

    Jakiś czas temu ukradli mi z garażu podziemnego skuter (motor stojący
    obok na szczęście został). Garaż jest pilnowany przez firmę
    ochroniarską która nie odpowiada za drobne przedmioty, ale za pojazdy
    już tak z tego co wiem. Oczywiście nikt nic nie widział, policaje też
    nic nie ustalili i umorzyli. No i teraz jak coś wytłuc z tych
    ochroniarzy? Do sądu pozwać czy co?

    Aleks
    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm

  • 2. Data: 2009-10-12 21:16:18
    Od: PB <p...@b...pl>

    Mon, 12 Oct 2009 21:27:47 +0200, na pl.rec.motocykle, a...@h...pl
    napisał(a):

> [...]
    > już tak z tego co wiem. Oczywiście nikt nic nie widział, policaje też
    > nic nie ustalili i umorzyli. No i teraz jak coś wytłuc z tych

    xero dokumentow z Policji, zalaczyc do pisemka do firmy ochroniarskiej
    z zadaniem wyliczonej sumki, podany spodziewany czas reakcji na
    poziomie 14 dni i poleconym ładnie wyslac.

    Jak sie za 14 nie ustosunkuja - to mozesz na ten przyklad organizacje
    konsumencka zaprzac do roboty - w koncu ochrona mienia to usluga za
    ktora placisz i nie jestes zadowolony z jakosci. Jak nie zadziala to
    masz Urzad Ochrony Konsumentów i Konkurencji - zarzut ten sam.

    Generalnie unkac sądu jak najdłużej się da - bo tam to długo i
    upierdliwie. Ochrona na pewno ma ubezpieczenie - wiec w ktoryms
    momencie im sie znudzi i powinni sie poddac i zapodac wyplate ze
    swojego OC.

    Tyle po mojemu;-)

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 3. Data: 2009-10-13 05:33:44
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Użytkownik "PB" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > upierdliwie. Ochrona na pewno ma ubezpieczenie - wiec w ktoryms
    > momencie im sie znudzi i powinni sie poddac i zapodac wyplate ze

    Musi jeszcze wykazac, ze skuter byl nalezycie zabezpieczony i spisany w
    jakims protokole u ochrony ze jest na stanie w garazu. Ubezpieczalnia pewnie
    i tak nie zaplaci choc zalezy to od tego jak jest skonstruwana ta umowa.
    A swoja droga jak tacy ochroniarze moja widziec co sie dzieje w garazu
    podziemnym ( o ile nie ma kamer )? Wrzucic skuter do busa czy jeppa nie ma
    problemu a przypuszczam ze na bramie jezeli takowa istanieje to nie
    sprawdzaja kazdemu bagaznika i paki.
    Niektorzy zostawiaja pewnie rowery niezabezpieczone w garazu a pozniej jak
    zniknie to maja wielkie halo do ochrony ze nie upilnowala.

  • 4. Data: 2009-10-13 07:04:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kaktus pisze:
> [...]
    > jakims protokole u ochrony ze jest na stanie w garazu. Ubezpieczalnia
    > pewnie i tak nie zaplaci choc zalezy to od tego jak jest skonstruwana ta

    przede wszystkim przejrzeć umowę z ochroną i w piśmie powoływać się na
    konkretne zawarte w niej paragrafy.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5