  • 1. Data: 2009-10-14 09:03:55
    Temat: Pytanie o PoRD- straz miejska
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    Jest ulica (dla Krakusów - Botaniczna) nakaz skretu w prawo w Lubicz.
    Na srodku Lubicz oczywiscie podwojna ciagla.
    Pod znakiem nakazu tabliczka "Nie dotyczy Policji" i druga
    "Nie dotyczy Taxi" Podjezdza Straz Miejska, w nocy,
    z wylaczonymi kogutami i wylaczonym napisem "straz miejska"
    pomiedzy kogutami. Skrecaja w lewo!
    Pytanie: zlamali przepisy???

    Bede wdzieczny za rzeczowe odp.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuff - RF900 RS2

  • 2. Data: 2009-10-14 09:28:04
    Temat: Re: Pytanie o PoRD- straz miejska
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Spider A.J. pisze:
> [...]
    > "Nie dotyczy Taxi" Podjezdza Straz Miejska, w nocy,
    > z wylaczonymi kogutami i wylaczonym napisem "straz miejska"

    skoro było, że nie dotyczy policji, to oni złamali. jakby było, że nie
    dotyczy służb stojących na straży prawa i porządku publicznego, to
    mógłbym się zastanawiać... ;)
    jak im się napis nie świecił, to może akurat za zajęte taxi robili, co? ;)

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2009-10-14 09:30:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 14 Oct 2009 11:03:55 +0200, osobnik zwany Spider A.J.
    wystukał:

> [...]
    > Miejska, w nocy, z wylaczonymi kogutami i wylaczonym napisem "straz
    > miejska" pomiedzy kogutami. Skrecaja w lewo!

    tak. Złamali. Zapalenie koguta nie ma ni do tego. Mogliby to zrobić
    jedynie będąc w akcji jako pojazd uprzywilejowany czyli z włączonymi
    niebieskimi kogutami. A mają taki czy żółte?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2009-10-14 10:08:54
    Od: duddits <d...@b...com>

    masti pisze:
    > tak. Złamali. Zapalenie koguta nie ma ni do tego. Mogliby to zrobić
    > jedynie będąc w akcji jako pojazd uprzywilejowany czyli z włączonymi
    > niebieskimi kogutami. A mają taki czy żółte?

    Samochód straży miejska w świetle kodeksu drogowego nie jest pojazdem
    uprzywilejowanym i jako taki nie ma prawa używać świateł ostrzegawczych
    barwy niebieskiej i czerwonej. Zresztą napis pod znakiem chyba jest jasny.

    --
    duddits

  • 5. Data: 2009-10-14 13:09:01
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Spider A.J. pisze:

    > Pytanie: zlamali przepisy???

    i to dwa razy!

    Masz to nagrane? Dawaj linka do you tube! ;-)

    i jeszcze wyślij do "Uwaga Pirat!" - ciekawe czy takim samym
    lekceważącym, mentorskim tonem z off'u to skomentują, cwele...?

    --

    pozdr
    pj

  • 6. Data: 2009-10-14 13:29:49
    Od: fv <f...@c...com>

    (pj) wrote:
    > i jeszcze wyślij do "Uwaga Pirat!" - ciekawe czy takim samym
    > lekceważącym, mentorskim tonem z off'u to skomentują, cwele...?

    "Otrzymaliśmy filmik od grupy bandytów motocyklowych określających siebie mianem
    Precle.
    Prawdopodobnie chodzi o gang Precla z Koziejek Czarnych, który odsiaduje aktualnie
    swój wyrok. Na
    filmie tym widać pojazd straży miejskiej, która w nieco nietypowy sposób traktuje
    przepisy PORD.
    Precle przekonani są, że przyczynią się do porządku na polskich drogach, o ironio!

    Komendant straży miejskiej wyjaśnił, że jednostka wszczynała w ten sposób pościg za
    pijanym
    nastolatkiem jadącym na jednym kole 300km/h, który ukradł właśnie starszej pani
    torebkę. Pościg
    zakończył się sukcesem, niestety nie było tam naszej kamery...

    Radzimy abyście się panowie dobrze zastanowili nad swoim postępowaniem. Na pewno wy
    jako ostatni
    możecie innych pouczać jak jeździć."

    PS: w zeszłym roku samochody ciężarowe spowodowały sporo więcej wypadków niż
    motocykliści, a w tych
    zdarzeniach sporo było ofiar. Proponuję zakazać tym bandytom jeździć po drogach, i
    powywieszać
    plakaty "Energia = masa * prędkość, zdejmij nogę z gazu".
    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 7. Data: 2009-10-14 14:19:41
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 14 Oct 2009 15:29:49 +0200, fv <f...@c...com> wrote:

    [...]
> [...]
    > zakazać tym bandytom jeździć po drogach, i powywieszać plakaty "Energia
    > = masa * prędkość, zdejmij nogę z gazu".

    To by pasowało do polskiej tradycji kretyńskich plakatów, energia = 1/2
    masy razy kwadrat prędkości.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 8. Data: 2009-10-14 14:42:02
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "(pj)"
    Spider A.J. pisze:

    > i to dwa razy!
    >
    > Masz to nagrane? Dawaj linka do you tube! ;-)
    >
    > i jeszcze wyślij do "Uwaga Pirat!" - ciekawe czy takim samym lekceważącym,
    > mentorskim tonem z off'u to skomentują, cwele...?

    Niestety zyjemy w takim swiecie gdzie prawo jest traktowane glownie jako
    element terroru obywatela.
    W zasadzie Policja jeszcze jako tako stara sie zachowywac pozory
    przestrzegania zasad ale SM to przeciez zlepek cwierc
    inteligentow,polglowkow i idiotow. A tych nie obowiazuja zadne zasady.
    Zdarzylo mi sie znalesc za wycieraczka mandat od SM z wpisanym jakims tam
    paragrafem - polazlem zeby sie dowiedziec za co.
    Otrzymalem info ze za przejazd przez chodnik - likwidowali parkowanie w
    okolicach bazarku, zakazow nie bylo ale jak to mawial wyszynski "dajcie
    czlowieka a znajdzie sie na niego paragraf"
    Wychodzac z ichniej siedziby zauwazylem 10 samochodow zaparkowanych tuz przy
    wejsciu - wszystkie zeby tam zaparkowac musialy wjechac przez chodnik.
    Zwrocilem sie z zapytaniem do dyzurnego - kazal mi isc pouprawiac rekreacje,
    zadzwonilem na policje i zglosilem, odpowiedzieli ze przekaza do strazy
    miejskiej. Uparlem sie wiec i zadzwonilem ponownie po 15 minutach - policja
    zapewnila ze przysle patrol... Patrol przyszedl rzeczywiscie, zaczal
    spisywac pojazdy i po chwili pojawili sie strazacy. Pogadali sobie jak to
    mundurowy z mundurowym i pojazdy zostaly tam gdzie staly.
    No i tak to jest z tym PoRD

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 9. Data: 2009-10-14 15:28:31
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał

    > jedynie będąc w akcji jako pojazd uprzywilejowany czyli z włączonymi
    > niebieskimi kogutami. A mają taki czy żółte?

    Niektore w krakuff maja niebieskie, Ci akurat mieli
    ale oczywiscie wyłączone i napis tez, tajniacy znaczy.
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuff - RF900 RS2

  • 10. Data: 2009-10-14 15:31:37
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał

    > Masz to nagrane? Dawaj linka do you tube! ;-) i jeszcze wyślij do "Uwaga
    > Pirat!" - ciekawe czy takim samym lekceważącym, mentorskim tonem z off'u
    > to skomentują, cwele...?

    LOL przeciez wiesz gdzie pracuje :-)
    Nie pytalem dla wlasnego widzimisie tylko niejako
    sluzbowo. Dostana psztyczka a dyzurna grupa straznikow do
    komentowania niepochlebnych tekstow na ich temat z panem rzecznikiem
    Aniolem na pewno nie omieszka mnie opluc wirtualnie.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuff - RF900 RS2