  • 11. Data: 2011-04-21 17:02:50
    Temat: Re: Dwa uchwyty GPS - który bedzie lepszy?
    Od: kristos <k...@r...pl>

    On 21.04.2011 09:54, falco wrote:
> [...]
    vat-i1535034273.html

    > Siema,
    > używam podobnego uchwytu, ale dodatkowo kupiłem zamykany na suwak
    > pokrowiec, który chroni przez czynnikami atmosferycznymi a co
    > najważniejsze nadal umożliwia sterowanie Navi. Przechodziło testy w
    > naprawdę dużych ulewach, zarówno podczas jazdy jak i postoju. Podczas
    > jazdy nic nie puszczało, po wielu godzinach deszczu na parkingu
    > potrafiło się lekko zarosić, ale kto zostawia Navi w motocyklu... ;)
    >
    > Jeżdżę 2 sezon, zdarzają się gorsze drogi i nigdy nie było żadnych
    > problemów, dod. plusem jest dużo miejsca obok gdzie można schować
> [...]
    pacz06#5597026850528066498

    > Możesz kupić super profesjonalne uchwyty, ale po co przepłacać, skoro
    > coś za małe pieniądze sprawdza się w praktyce.

    https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/TA
    pacz06#5597026890200946722

    mozesz mi pedziec o ile wzrosło Ci spalanie przy tym patencie ?

    --
    kristos
    885 & 998

  • 12. Data: 2011-04-21 17:39:15
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-04-21 19:02, kristos pisze:

    > https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/TA
    pacz06#5597026890200946722
    > mozesz mi pedziec o ile wzrosło Ci spalanie przy tym patencie ?

    Odpowiadając żartem na żart jakieś pół flaszki na setkę albo setkę na
    pół flaszki nie pamiętam dokładnie... ;)
    A na poważnie, to nie mam stresu na miękkim z szukaniem podpory...

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97