  • 1. Data: 2011-04-20 18:08:48
    Temat: Lusterka nie trzesace sie
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Dla odmiany motocyklowo bedzie. Kupilbym lusterka, ktore umieja sie nie
    trzesc w V2. Spotkal ktos takie? Moga byc fabryczne od czegos, moga byc
    drogie, i tak wyjdzie taniej niz niezauwazanie goniacych cie
    videoradiowozow.
    K.

  • 2. Data: 2011-04-20 20:10:39
    Temat: Re: Lusterka nie trzesace sie
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "kocyk"
    Kupilbym lusterka, ktore umieja sie nie trzesc w V2.

    W hondzie VTR sa nie trzesace - i niezle w nich widac. Tylko nie wiem do
    czego kolega szuka...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2011-04-20 20:48:41
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-04-20 20:08, kocyk pisze:
> [...]
    > trzesc w V2. Spotkal ktos takie? Moga byc fabryczne od czegos, moga byc
    > drogie, i tak wyjdzie taniej niz niezauwazanie goniacych cie
    Z doświadczenia Ci powiem, że moment kiedy Ty ich widzisz w lusterku
    jest momentem gdy oni się zastanawiają czy jeszcze nagrywać czy już Ci
    pokazać miejsce do zatrzymania:(
    CB rządzi (o ile się go nie skręci żeby tel odebrać...)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 4. Data: 2011-04-20 21:24:04
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

> [...]
    > trzesc w V2. Spotkal ktos takie? Moga byc fabryczne od czegos, moga byc
    > drogie, i tak wyjdzie taniej niz niezauwazanie goniacych cie

    Motocykl musialbys kupic inny niz V2 a nie lusterka.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 5. Data: 2011-04-21 05:30:27
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Piotr May wrote:

    > Motocykl musialbys kupic inny niz V2 a nie lusterka.

    A to nie chce.
    K.

  • 6. Data: 2011-04-21 05:32:23
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Qlfon wrote:
> [...]
    > pokazać miejsce do zatrzymania:(
    > CB rządzi (o ile się go nie skręci żeby tel odebrać...)

    CB na moturze? Opowiedz mi o tym. Ja widzialem tylko jakies hameryckie
    jedno montowane pod uchwyt nomenomen lusterka. Dosc drogie i nie w
    piatkach. A widziec ich chce juz po decyzji, zebym nie musial tlumaczyc,
    ze wcale nie uciekalem te 15km.
    K.

  • 7. Data: 2011-04-21 05:34:52
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Tytus wrote:
> [...]
    > Kupilbym lusterka, ktore umieja sie nie trzesc w V2.
    >
    > W hondzie VTR sa nie trzesace - i niezle w nich widac. Tylko nie wiem do

    Do motocykla. A na powaznie, w vtr sa mocowane do owiewek, latwiej o
    nietrzesienie w takim ukladzie. Szukam klasycznych, kierownicowych,
    powinienembyl doprecyzowac od poczatku.
    K.

  • 8. Data: 2011-04-21 06:41:25
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam klasycznych, kierownicowych, powinienembyl doprecyzowac od
    > poczatku.

    Czyli porządny, metalowy, skręcany śrubami uchwyt na kierownicę
    (jeśli nie ma otworów / gwintów przy klamkach),
    jak najkrótsze ramię (mniejsza amplituda drgań),
    jak najgrubszy pręt tego ramienia (ale taki, żeby pasował
    do gwintu uchwytu) + kontr-blokada przy każdej regulacji lusterka
    (może być problem jeśli lusterka mają się złożyć w razie wypadku).

    Może montowane do środka rury kierownicy ?
    (tak jak np. "podwójne" kierunkowskazy
    w skuterze Schwalbe, czy MZ z tamtego okresu).

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2011-04-21 06:47:39
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "kocyk" napisał w wiadomości grup

    > CB rządzi (o ile się go nie skręci żeby tel odebrać...)

    CB na moturze? Opowiedz mi o tym.

    =====================

    Da się. Sam widziałem na internecie sposób schowania CB pod kanapę. Nie ma w
    tym wielkiej filozofii.

  • 10. Data: 2011-04-21 06:50:25
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    kocyk napisał(a):
    > Dla odmiany motocyklowo bedzie. Kupilbym lusterka, ktore umieja sie nie
    > trzesc w V2. Spotkal ktos takie?

    Kup podgrzewane lusterka, wtedy im nie bedzie zimno i nie beda sie trzasc.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead