  • Data: 2020-02-05 21:35:36
    Temat: Dwadzieścia lat.
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam, dokładnie 20 lat temu byłem mocno związany z tą grupą. Wiele osób poznałem z
    których paru jeździło na wybitne spotkania motocyklowych podróżników do Dzierżoniowa
    ( Baranek ) organizowane przez cała rodzinę Kwietniów z K+K. Jeździł Zapek, Paweł
    Polok i wybitny podróżnik Artur Zawodny, który niestety dwa dni temu odszedł, by
    podróżować na Motocyklu w przestworzach :(

    Pozdrawiam,
    Paweł Świętosławski