  • 1. Data: 2023-05-20 15:00:55
    Temat: Dwie karty SIM
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Jak działa taki zestaw dwóch kart? SIM z tym samym numerem.
    Połączenie przychodzące dzwonią na obu telefonach?
    Odebranie na jednym, to na drugim przestaje dzwonić?
    Można jednocześnie dzwonić z obu telefonów? Itd...

    RObert

  • 2. Data: 2023-05-20 19:13:24
    Temat: Re: Dwie karty SIM
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Jak działa taki zestaw dwóch kart?

    A jaki to jest "taki"?
    Bo rozwiązania są różne....

  • 3. Data: 2023-05-20 19:41:33
    Od: Trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > Odebranie na jednym, to na drugim przestaje dzwonić?
    > Można jednocześnie dzwonić z obu telefonów? Itd...

    Jak sam widzisz - nie może być dwu takich samych kart.

  • 4. Data: 2023-05-20 20:08:57
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Trybun <M...@j...cb> pisze:

    > Jak sam widzisz - nie może być dwu takich samych kart.

    Systemu który to jakoś opanuje kapitalizm nie jest w stanie wymyślić ;-)

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2023-05-20 21:08:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 20.05.2023 o 19:13, Cavallino pisze:

    > A jaki to jest "taki"?
    > Bo rozwiązania są różne....

    Pytam w kontekście wątku z Whatsapp-em.
    Potrzebny telefon "stacjonarny" z Whatsapp-em. Jest takie coś:
    https://www.euro.com.pl/telefony-przewodowe/maxcom-t
    elefon-biurowy-gsm-maxcom-mm-42d-4g.bhtml?gclid=CjwK
    CAjw36GjBhAkEiwAKwIWyXDAoTlvReHRBJwWMKC1VRtsPkU0Pkwe
    VmPlfsY84HLK0ouDnNgQdBoC8agQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

    Gdyby do tego urządzenia włożyć kartę SIM klon, to było by to jakieś
    rozwiązanie.

    Co prawda będą dwa telefony, syacjonarny analogowy i ten z linku.

    Czyli jest telefon stacjonarny Orange, jest komórka ale nie smartfon.
    Potrzebna jest możliwość co najmniej odbierania połączeń z Whatsapp-a.

    Robert

  • 6. Data: 2023-05-21 08:17:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    VmPlfsY84HLK0ouDnNgQdBoC8agQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

    > Gdyby do tego urządzenia włożyć kartę SIM klon, to było by to jakieś

    Ale rozwiązanie czego, bo nadal nie łapię co chcesz uzyskać....

    > Co prawda będą dwa telefony, syacjonarny analogowy i ten z linku.
    >
    > Czyli jest telefon stacjonarny Orange, jest komórka ale nie smartfon.
    > Potrzebna jest możliwość co najmniej odbierania połączeń z Whatsapp-a.

    Na czym?

  • 7. Data: 2023-05-21 09:44:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.05.2023 o 08:17, Cavallino pisze:

    elefon-biurowy-gsm-maxcom-mm-42d-4g.bhtml?gclid=CjwK
    CAjw36GjBhAkEiwAKwIWyXDAoTlvReHRBJwWMKC1VRtsPkU0Pkwe
    VmPlfsY84HLK0ouDnNgQdBoC8agQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

    > Ale rozwiązanie czego, bo nadal nie łapię co chcesz uzyskać....

    Chcę aby ten telefon z linku do Whatsapp-a działał na numerze, który
    jest teraz w komórce, ale komórka też ma działać.

    > Na czym?

    Jeżeli to możliwe to na stacjonarnym analogowym w Orange, lub na tym z
    linku.

    Robert

  • 8. Data: 2023-05-21 10:37:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > jest teraz w komórce, ale komórka też ma działać.

    > Jeżeli to możliwe to na stacjonarnym analogowym w Orange, lub na tym z

    Ok, już w wątku obok zostałem uświadomiony, że się nie da.
    Ale aktualne jest rozwiązanie z tym urządzeniem:

    https://www.maxcom.pl/pl/telefony-biurkowe-na-karte-
    sim/787-maxcom-comfort-mm42d-5908235976570.html

    Już wiem, że ma WiFi, bo nie było jasne, ale w instrukcji napisano.

    https://www.maxcom.pl/modules/productfiles/files/787
    /Instrukcja%20obs%C5%82ugi%20MM42D_PL.pdf

    Czyli spełnia oczekiwanie, jest stacjonarny i ma Whatsapp-a. Szkoda, że
    nie ma możliwości podłaczenia zwykłej analogowej linii.

    Ale co z SIM-em? Skoro będzie połaczony przez WiFi, to niby
    niepotrzebny. i tu powraca temat wątku... drugi SIM z tym samym numerem,
    coby komórka działała i to urządzenie stacjonarne.

    Robert

  • 9. Data: 2023-05-21 10:40:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 20.05.2023 o 19:41, Trybun pisze:

    > Jak sam widzisz - nie może być dwu takich samych kart.

    Z technicznego punktu widzenie nie jest to niemożliwe.

    Robert

  • 10. Data: 2023-05-21 13:12:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    VmPlfsY84HLK0ouDnNgQdBoC8agQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

    > Chcę aby ten telefon z linku do Whatsapp-a działał na numerze, który

    A co znaczy "działał na numerze"?

    I jaki to ma związek z dwiema fizycznymi kartami?

    No a sms można odebrać na DOWOLNYM telefonie stacjonarnym.
    Co najwyżej głosowo.

    > Jeżeli to możliwe to na stacjonarnym analogowym w Orange

    Co stoi na przeszkodzie?