  • 1. Data: 2023-05-19 10:16:38
    Temat: Vectra - obsluga konta (uslug)
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Zaglądałem na stronę Vectry, a tam nic o usługach na własnym numerze komórkowym, np.
    włączanie czy wyłączanie limitów (roamingów)
    itp. itd.
    Wszystko trzeba kodami sms (listy kodów też nie widziałem), czy jedynie ich jedynie
    słuszną apką na Andku?

  • 2. Data: 2023-05-19 12:05:37
    Temat: Re: Vectra - obsluga konta (uslug)
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    piątek, 19 maja 2023 o 10:16:41 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    > itp. itd.
    > Wszystko trzeba kodami sms (listy kodów też nie widziałem), czy jedynie ich jedynie

    Niestety nie pozwalają na dużą swobodę w konfiguracji. Jak chcesz cos zmienić
    najlepiej wysłać zgłoszenie przez aplikację webową. Lista kodów USSD i MCI jest
    gdzieś na stronie, ale nie zawiera wszystkich informacji. Ja znalazłem jakieś
    dodatkowe np. na stronie Multimedia, gdzie jest sprzedawana oferta komórkowa Vectry.

    MK