  • 1. Data: 2023-05-18 01:49:46
    Temat: O co biega z kartami SIM do ajfona?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dostałem do wykończenia ajfona dziesiątkę. Wsadziłem z działającego telefonu z
    Androidem działająca kartę SIM. A on mi melduje że mam u operatora zorganizować inną
    kartę bo tej nie łyka. Wsadziłem kartę do telefonu z którego ja wyciągnąłem i działa.

  • 2. Data: 2023-05-18 22:33:28
    Temat: Re: O co biega z kartami SIM do ajfona?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    kartę bo tej nie łyka. Wsadziłem kartę do telefonu z którego ja wyciągnąłem i działa.
    Nie zmam się, ale się wypowiem... może format zapisanych kontaktów nie
    jest akceptowany przez ajfona?

    Robert

  • 3. Data: 2023-05-18 23:06:11
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 May 2023 22:33:28 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

> [...]
    > Nie zmam się, ale się wypowiem... może format zapisanych kontaktów nie

    Kontakty na karcie SIM to się zapisywało 20 lat temu.
    Natomiast ładnych kilka lat temu wymieniałem karty w telefonach i routerach
    na nowsze, obsługujące LTE.
    Może ci od ugryzionego jabłka też zrobili jakiś "genialny" wynalazek, że
    normalne karty tam nie działają?
    Przecież oni do tej pory nie umieją wsadzić do telefonu gniazda pamięci.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2023-05-19 00:55:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 18 maja 2023 o 22:35:29 UTC+2 Robert Wańkowski napisał(a):
> [...]
    > Nie zmam się, ale się wypowiem... może format zapisanych kontaktów nie

    Po co się wypowiadasz jak się nie znasz?

  • 5. Data: 2023-05-19 01:03:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 18 maja 2023 o 23:06:16 UTC+2 Adam napisał(a):

> [...]

    > normalne karty tam nie działają?
    > Przecież oni do tej pory nie umieją wsadzić do telefonu gniazda pamięci.

    Odkrywczy raczej nie jesteś. To ze jest jakis myk wiem bo telefon wyswietlił stosowny
    komunikat ze karta nie pasuje. A mnie na przykład by interesowało czy jak dostanę od
    operatora kartę do ajfona to będzie ona pasowała do smartfona innego niz ajfon. Żeby
    ubiec chcacych odpowiedzieć ze jeśli rozmiar będzie miała taki sam to będzie
    pasowała. Czy będzie działała karta od ajfona w nie ajfonie. Talmudystom zanim cos
    napiszą serdecznie dziękuję.

  • 6. Data: 2023-05-19 01:33:56
    Temat: Re: O co biega z kartami SIM do SRAajFUn'a?
    Od: watapatatabysany <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    Zenek Kapelinder wrote:
    > Czy będzie działała karta...

    SIM karta (oczywiście wielkość musi odpowiadać do
    pochwy w telesraju) niezależnie od producenta
    funkcjonuje w *każdym* telebadziewku.

    Możliwym jest że, w tym dziadostwie SRAJajFUNowym
    jeden ze styków pochwy jest "zrujnowany" (brak styku,
    lub "trafił" na inne pole stykowe).

    Jeszcze inną SIM (pasującą rozmiarami) wetknąć na
    próbę (nawet nieaktywną) dla sprawdzenia gniazda.

    --
    watapatatabysany

    https://youtu.be/CJg-mxZrCuY <--- REZUNy

  • 7. Data: 2023-05-19 02:05:56
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Odkrywczy raczej nie jesteś. To ze jest jakis myk wiem bo telefon wyswietlił
    stosowny komunikat ze karta nie pasuje.

    LOL, zwyczajnie jesteś głupi, po prostu. Nawet nie potrafisz sam
    zdiagnozować oczywistego. Nichuja, nie podpowiem. Męcz się, skoro
    głosujesz na PiS bo ci daje obiecankę na darmowe leki...za moja kasę.

    Tak to działa właśnie :] Napisz do kaczora :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-05-19 02:29:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 19 maja 2023 o 02:08:26 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > głosujesz na PiS bo ci daje obiecankę na darmowe leki...za moja kasę.
    >
    > Tak to działa właśnie :] Napisz do kaczora :D

    Jak możesz podpowiedzieć jak nie wiesz. O ajfonie wiesz tyle ze jest taki telefon.
    Nie stać cię na taki telefon. Teraz moz za udać się w kierunku polecanym na wyspie
    Węży

  • 9. Data: 2023-05-19 02:37:06
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Jak możesz podpowiedzieć jak nie wiesz. O ajfonie wiesz tyle ze jest taki telefon.
    Nie stać cię na taki telefon. Teraz moz za udać się w kierunku polecanym na wyspie
    Węży

    Ajfon to nie telefon, Ajfonami palę w kominku i podkładam pod pociag :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2023-05-19 03:21:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 19 maja 2023 o 02:37:43 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    wyspie Węży
    > Ajfon to nie telefon, Ajfonami palę w kominku i podkładam pod pociag :]
    A nie pisałem niedawno ze debil jesteś?