  • 1. Data: 2012-07-27 22:16:56
    Temat: Dzien w ktorym peklo niebo...
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Kiedys ktos wrzucil filmik z pogrzebu Griszy. Jako podklad byla w nim
    koncertowa wersja tego utworku z czasów kiedy Rysio był już jedną nogą w
    raju. Może ktos zapodać jakiegos linka do mp3 do tego wykonania?
    Jak dla mnie to bylo najlepsze wykonanie w historii Dżemu. I chyba
    ostatnie...

    --
    Grzybol

  • 2. Data: 2012-07-29 18:08:37
    Temat: Re: Dzien w ktorym peklo niebo...
    Od: benywariat <m...@o...pl>

    W dniu piątek, 27 lipca 2012 22:16:56 UTC+2 użytkownik Grzybol napisał:
> [...]
    >
    > raju. Może ktos zapodać jakiegos linka do mp3 do tego wykonania?
    >
    > Jak dla mnie to bylo najlepsze wykonanie w historii Dżemu. I chyba

    wejdz na pobieracz.net skopiuj adres z youtube i daj zapisac jako mp3

  • 3. Data: 2012-07-29 20:09:42
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "benywariat" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > wejdz na pobieracz.net skopiuj adres z youtube i daj zapisac jako mp3

    Nie mam adresu z youtube.

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2012-07-30 21:16:53
    Od: benywariat <m...@o...pl>

    W dniu niedziela, 29 lipca 2012 20:09:42 UTC+2 użytkownik Grzybol napisał:
    > Użytkownik "benywariat" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Nie mam adresu z youtube.
    >

    > --